maanantai 16. kesäkuuta 2008

Sisustusbuumi!

Töissä on liikaa sisustuslehtiä ja se niiden lukeminen lisää oikein kunnolla vettä mun sisustusmyllyyn! Noitten aiemmassa postauksessa olleiden kalusteiden lisäksi haluaisin vielä tuohon alkovin eteen verhon, mutta en osaa valita näistä suosikeistani. Minkä haluaisin eniten?

Miina Äkkijyrkän Kevätjuhla

Maija Louekarin Kaiku

Maija Louekarin Hetkiä

Noi on kaikki niin valloittavia! Tuon viimeisen kuvio vain saattaa olla liian lyhyt. Ja koska nuo on Marimekon kankaita, ne tietysti maksaa ehkä vähän liikaa, mutta nyt kun olen töissä ja saan siitä ihan kelpo palkkaa, niin miksen toteuttaisi haaveitani? Talvella ei kuitenkaan ole tuollaiseen rahaa. Oikeestaan mä haluaisin myös tuonne keittiöön oikean hyllykön, joka sopisi sinne paremmin, mutta tuo matala kirjahylly saa kelvata. Alan tulla vanhaksi, koska tällä hetkellä kaipaan selkeitä ja suht neutraaleja värejä asuntooni. Sohvankin päälle sain hienon valkoisen peitteen :) (sitä pitäisi kyllä vähän fiksailla, että se olis vielä entistä parempi). Täällä alkaa olla pikku hiljaa sellaista hyvän olon tunnetta mitä olen kaivannut.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa "Hetkiä", sillä se ei sido muuta sisutusta väreillään.

r

Anonyymi kirjoitti...

vasikat upeita! menee vuoden ympäri.

Anonyymi kirjoitti...

Kannatan Hetkiä ja Kaikua..vähän enemmän ehkä hetkiä, koska se on mustavalkoinen.

-J-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...