keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Hoitoa

Meillä on töissä tämmöinen sähkötuoli elikkäs hierova tuoli. Ihan mahtava keksintö! Tänään käytin taas tauon yhteen 15 minuutin hierontaan :D. Haluaa tuollaisen joskus kotiin!

En tainnut muuten kertoa, mitä mun pyörälle kävi. Tai hyvin sille kävi. Tai mulle. Pitkän vitkuttelun ja laiskuuden jälkeen sain vihdoin ja viimeinen soitettua pyörähuoltoon ja vein sinne sitten pyörän keväthuoltoon. Kerroin myös ongelmasta ja rähinästä, mikä pyörässä oli. Kun sen seuraavana päivänä hain hoidosta pois ja odottelin suurta laskua, niin pyörän sain takaisin ja hintaa kysyessä vastauksen: "Ei maksa mitään. Takuu hoitaa." Mieletöntä :). Olivat vaihtaneet koko takarattaan (tai miksikä ne sitä kutsuikaan) ja pyörä kulkee taas kuin unelma. Pesun tarpeessa se sateesta huolimatta edelleen on.

Meinasin, että käyn katsomassa noita kankaita livenä, ennen kuin teen mitään päätöstä. En vieläkään osaa valita. Tuo Hetkiä-kangas on jo pitkään ollut mun suosikki, mutta sen kuvio on tosiaan vain 242 mm ja huoneen korkeus on 270 mm. Tyhmää, jos jää noinkin paljon vajaaksi. Sen on kuitenkin tarkoitus olla tilanjakajana. Toinen ongelma onkin sitten sen ripustus, koska tuossa ei ole mitään verholautaa tms, mutta mulla taitaa olla siihen insinööriniksi valmiiksi keksittynä :).

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...