torstai 2. marraskuuta 2006

Diipadaapaa

Hmmm. Mä tajusin tuossa joitakin päiviä sitten, kuinka rauhoittavaa on välillä se, ettei ymmärrä, mitä ympärillä puhutaan. Koulussa kaverit saattaa puhua koko ajan hollantia, eikä se yleensäkään mua häiritse. Joskus, jos ymmärrän muutaman sanan sieltä täältä, haluaisin kuulla koko jutun, mutta yleensä se ei mua haittaa. Ei tarvii kuunnella diipadaapaa. En mäkään ole ollut hirveän seurallinen niille vaihto-oppilaille, joita meijän koulussa on ollut. Eli nyt saan vähän niinkuin takaisin. Mutta kuten sanoin: se ei haittaa.

Mä en nyt jostain syystä saa siirrettyä noita Pariisin kuvia ollenkaan tuonne kuvasivuille. En tiiä missä on vika.

Puuh, nyt on taas reisijumppa tehty niin, että vaihtoreidet - tai sauna - olis poikaa. Huominen vielä ja sitten onkin viikonloppu taas. Jee! Ensi viikon lauantaina on avointen ovien päivä ja mun pitäis siellä esiintyä yhessä biisissä. Mä olen ihan pihalla koko päivästä, kun kukaan ei oikein kerro mulle siitä mitään. Ehkä se selviää tuossa ensi viikolla.

Eilen oli jo heti aamusta koti-ikävä. Onneks noita päiviä ei ole usein. Silloin on fiilis hieman hukassa koulussa eikä oikein jaksa keskittyä mihinkään.

edit//
Niin no siitäkin mun piti vähän kirjoitella että täällä talossa on jotenkin hiljaisempaa, kun tytöt lähti sinne ulkomaille (paitsi sillin kun Julien kuuntelee musiikkia tai muuten vaan huutaa kun se ei osaa puhua hiljaa, argh). Kokonaisfiilis on jotenkin erilainen ja ontompi. Tai laimeampi, miten vaan. Onhan tuota Charlottea nyt näkynyt enemmän kuin aikaisemmin, mutta en mä sitä niin hyvin tunne. Sen kans tulee juteltua vaan small talkia. Kun oon noita BB:n juttuja lueskellu netistä, niin oon ihmetelly sitä, miten ne tekee tyttöjen ja poikien välille niin suuren eron. Tytöt haluu olla enemmän tyttöjen kanssa ja pojat poikien. Ehkä mä nyt ymmärrän niitä vähän.
Mutta eilen tuli eteiseen iso peili, vessaan vessapaperiteline, johon mahtuu vaan normaaleja vessapaperirullia (heippa yksikerroksille pepun raapijoille) ja suihkussa on semmonen kulmahylly ja uusi naulakko. Ja uus maustehylly keittiössä. Ja joku oli ostanut monta suklaapatukkaa ja jättänyt ne keittiön pöydälle tyrkylle. Joku haluaa kiduttaa mua...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kaikille uusille tavaroille! ois kiva nähdä miltä siellä näyttää "oikeesti"! siis kun mausteet on hyllyllä ja wc-paprut telineessä ja astiat kaapissa ja eteinen ilman sanomalehtiä/pahveja lattialla...yritän kuvitella. se on sitten yli puoliväli ja ikävä yleensä vaan kasvaa kun aamukampa harvenee - kaikkea hyvää!-e-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...