lauantai 4. marraskuuta 2006

Kuvia maailmalta

Nunni, nytten voipi ihastella Pariisin kuvia kuvatuksista. Parempia löydät täältä. Nyt on myös päivitetty ulkoasu, jos huomasitte =)

Äsken kävin vähän pyöräilemässä, kun oli niin kiva ilma. Täällä on ihanan syksyinen tunnelma. Aurinko paistaa ja puut ovat jo värikkäitä ja ilma raikas. Pyöräreissulla opin, että pyörätiet ovat yksisuuntaisia...Ihmettelin liikennevaloissa, miksei siinä pylväässä ollut sitä nappulaa, mistä vaihtuu valot, vaikka toisella puolella tietä oli. Posottelin sitä tietä sitten väärään suuntaan.

Eilen sain modernin tunnilla kumman positiivista palautetta opettajalta, jonka silmätikkuna olen ollut koko ajan. Mä luulin ettei se tykkää musta yhtään. Olin onnistunut muutamassa jutussa hyvin ja tunnin jälkeen se sanoi, että musta pitäis tulla nykytanssija, eikä mikään opettaja. Mulla on kuulemma potentiaalia siihen, mutta tarvitsisin vielä kuitenkin enemmän oikeanlaista treenausta. Tuntu omituiselta saada positiivista palautetta, koska yleensä sitä ei saa. Ja tuntu myös omituiselta, kun muutaman onnistuneen jutun jälkeen opettajan käsitys musta muuttuu täysin. Ehkä ne jutut oli vaan mulle sopivia.

Uus kämppis pitää tänään pippalot, enkä mä millään jaksais kuunnella kovaäänisiä ihmisiä (joita kuulemma tulee). Ja tuosta mun huoneen edestähän ne koko ajan kulkee...Kimppa-asumisen mukavuuksia...

edit// hei tää oli 100. postaus!!!
edit2// strösselit leivän päällä ei ookkaan niin pahaa. itse asiassa oikein hyvää, echt lekker!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoi kuvatuksii!!!

Siellä pyöräilet, täällä hiihdelty tänään eka kertaa, jes! Siis ihan laduilla. Lunta kun tuli kerralla se puoli metriä.

Mukavia marraskuun viikkoja!

riikka

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...