keskiviikko 8. marraskuuta 2006

Päivittelyä vain

Eipä taija Suomi Euroviisu-voittoaan uusia. Sen verran kehnoilta ja pliisuilta nuo artistit näyttivät...Mutta tiedä sitten, mitä ne meille ja muille laulelee.

Lauantaina on siis avoimet ovet, mutta mulla ei ole hirveästi siellä näytettävää. Balsassa on lämmittelytunti ja sitten on se jazz-biisi, joka esitetään kaksi kertaa ihan teatterissa. Sunnuntaina mennään myös Belgiaan (ilmeisestikin Lieriin) esittämään se sama biisi. Jesh. Tänään myös kuulin, että maanantai on vapaapäivä. Siitä on kuulemma tullu sähköpostia, mutta ei mun sitä kannata lukea, kun sinne tulee niin paljon postia, enkä tiedä, mitkä niistä on tärkeitä ja mitkä ei. Siellä on varmaan yli 400 uutta postia tälläkin hetkellä.

Meillä oli jazzissa sijaisopettaja kolme viikkoa, eikä se oikein osannut opettaa. Mä lintsasin eilen sen tunnilla, kun maanantaina ei tehty kuin ehkä viistoista minuuttia liikuntaa tunnissa. Jos sitäkään... Sitten se puhu koko ajan hollantia eikä antanut luokkakavereiden kääntää mulle enkuksi, kun se oli kuulemma ärsyttävää kun joku puhui päälle (tiedän). Se oikeesti puhu ihan hyvää englantia kun vain viitsi puhua. Mulle tuli kyllä vähän paha mieli. Mulla meni loppujen lopuksi hermot, koska se tunti tuntui vain ajan haaskaukselta. Onneksi se lintsattu tunti oli sen viimeinen. Joitakin ihmisiä ei vaan ole luotu opettamaan. Ensi viikolla tulee Pattie taas takaisin ja sitten sitä taas joraillaan niin nopeasti ettei jalat ehdi tulemaan perässä.

Ai niin, pistin muutaman kuvan koulusta :)

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...