sunnuntai 26. marraskuuta 2006

Breda ja apurit

Mä näin tänään Sint Nicolaaksen!!! Ja paaaljon sen apureita. Tuo kuva on kyllä eiliseltä retkeltä Bredaan. Mutta ehkä tuo apuri on tonttujen korvike, kun tonttuja ei ole näkynyt yhtään. Breda oli kaunis kaupunki, jossa oli paljon kauppoja :) Paras löytö oli ehdottomasti hollannin kielinen Suomi-kirja kämppiksille muistoksi.

Mun selkä alkaa olla parempi muttei vieläkään normaali. Mä sain mun japanilais-saksalaiselta luokkakaverilta sellaisen japanilaisen lämpöpussin jota pitää pitää 20 tuntia... Se kyllä tuntuu ihanalta! Toivottavasti se auttaa saamaan nuo alaselän mököt pois.

PMMP:n uusi levy Leskiäidin tyttäret on sitten aivan huippu! Aina kun saa uuden levyn ja sen on kuunnellut kerran, tulee sellainen olo, että mitä tää on. Sitten kun sen on kuunnellu neljä-viisi kertaa niin hyvä levy kolahtaa yleensä viimeistään silloin. Mutta tuo uusi PMMP on niin nerokas. Kiitos <3!

edit// niin ja lauantaina oli +17 astetta, mutta aurinko ei paistanut. Ei täällä yleensä tähän aikaan ole niin lämmin.
edit2// Muistakaa, että kisa on vielä voimassa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oho, 6 aamua enää! ja kahtiajakonen olo varmaankin vaan lisääntyy. body siellä, sydän täällä? miltä tuntuis, jos joku sanois, että jäätkin sinne kevääseen asti? no, ehkä uudet haasteet jo kutsuvat niin voimakkaasti, ettei ois hinkuu jäähä missään tapauksessa. nähään kohta. -e-

Kaisa kirjoitti...

kylla se sydan koko ajan on siella suomessa ollut. ma en tiia onko se vaan small talkia, mut mun luokkakaverit sanoo koko ajan et "jaa tanne, tuu takaisin". voisin tullakin, mutten yksin.

Anonyymi kirjoitti...

Joko on laukku pakattu?
Täällä on ollut Ideapark-huuma, avajaispäivä tänään ja 10 tuhatta ihmistä oli paikalla jo kolmen eka tunnin aikana -en minä kuitenkaan. Mutta tuntui, että kaikki oppilaat oli menossa...

Tuu käymään jouluostoksilla sääki:)

Kaisa kirjoitti...

huomenna aattelin laukun pakata - tanaan juhlitaan!

ma en taida kylla ennen joulua ehtia minnekaan...on vaiks ja mita tekemista ku se koulukin siella suomessa viela jatkuu!

pitais varmaan tohon etusivulle taas jotain raapustaa, mut eka taytyy siivota!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...