lauantai 11. marraskuuta 2006

Open Dag

Olipas kivaa pitkästä aikaa päästä lavalle. Huomenna vielä yksi veto Belgiassa ja sitten seuraavista esityksistä ei olekaan tietoa. Kukaan ei halunnut mua opinnäytetyöhönsä, joten toukokuun lopussakaan mua ei lavalla näy. Ellen sitten omaan työhöni tunkeudu tanssijaksikin.


Jalkapohjista lähtee taas nahka koko ajan, mutta onneks uusia rakkoja ei oo tullu. Ehkä ne jollain tasolla alkaa tottumaan tuohon treenaukseen ilman sukkia.

Tänään me saatiin uuni! Tai se on sellainen pieni mikron ja uunin yhdistelmä. Näyttää vähän avaruuslaitteelta. Piha on siivottu ja kuulemma olkkariinkin on tullut jotain uutta, mutta en oo siellä vielä käynyt. En oo kyllä siellä pitkään aikaan istuskellut, koska siellä on niin kylmä. Itse asiassa koko talossa on kylmä, paitsi mun huoneessa (kun pidän patteria koko ajan päällä). Mä oon kovasti uhmannut hollantilaista kulttuuria ja oon kävellyt sisällä vain villasukat jalassa, mutta nyt on pakko luovuttaa ja pitää ne kengät jalassa.

Tänään on ollut hassua, koska oon ymmärtänyt tosi paljon hollantia. Varmaan jos täällä olis vielä pari kuukautta, ymmärtäisin aika paljon. Tosin en kyllä osaa ite puhua yhtään, koska hollantilaiset ääntää ne sanat niin hassusti. Sanoin mä tänään "hyvää huomenta" hollanniksi ja ihan oikein :)

Hei, pistetääks taas kisa pystyyn :) Tästä postauksesta lähtien se, joka kommentoi eniten, saa yllärin kun tuun takaisin. Musta on kiva kuulla teijänkin kuulumisia, mutta ootte välillä vähän laiskoja ;)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

saako paketin stroop-vohveleita, jos postaa joka päivä?-e-

Kaisa kirjoitti...

saa.

Kaisa kirjoitti...

paitsi kun uudestaan aattelen niin saa, jos postaa jokaiseen mun postaukseen kerran :)

Anonyymi kirjoitti...

sulla on mieletön haba!

-j-

Kaisa kirjoitti...

no eiku se on lahteny pois!!! ja olkalihas kans, kun en oo niita reenaillut yhtaan! niista ei oo enaa juurikaan mitaan jaljella verrattuna siihen mita ne oli ennen lahtoa. tuo oli vaan hyva poseerausasento =)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...