torstai 31. elokuuta 2006

Hi, it's me again!

Meikäläisen kuviksen taidot taas esillä. Oishan sitä hienommankin voinu tehdä, mutta toi photoshoppi herjas mulle koko ajan jotain mitä en ymmärtänyt. Sillä ei oikeen pystyny tekemään muuta kuin n oita boxeja. Mutta tossa on siis alakerrasta hieman pohjapiirrosta. Yläkertaa en osaa piirtää, koska en oo käyny siellä ku suihkussa. Kylppärin lisäks siellä on 3 makuuhuonetta. Ja ullakolla on vielä yks, talon suurin tila. Siellä mä kävin toissa päivänä.

Keittiöön tuli tänään uuet kaapinovet alakaapistoon, kun yläkaappeja ei ole. Ja sit vaihettiin ympäri taloa lukkoja ja pistettiin ikkunoihinkin lukot... Eli yhessä päivässä kaikki. Ne työmiehet oli hassuja ku ne hyräili ja vihelteli työskennellessään. Sama oli yhessä kirjakaupassa, jossa uusittiin hyllyjä.

Mä uskalsin tänään puhua meijän englantilaiselle vaihto-oppilaalle, enkä pelänny ollenkaan... Ja puhuin sille siis enkkuu, en suomee:) Sit käytiin sen ja ranskalaisen vaihto-oppilaan kanssa ostamassa treenipukuja ku ne on täällä paljon halvempia kuin Suomessa.

Mitä vielä? Mä sain kaks työtarjoista syksyks Suomesta, mutta vähän hankalaa täältä käsin niitä hoitaa. :) Sille toiselle oon joutunut sanomaan kaks kertaa ei ja se on saanu mun yhteystiedot alakouluopetusharjoittelun kautta ku se meni niin sutjakasti silloin aikoinaan... hah.

Niin joo, nyt mun opinnäytetyön aiesuunnitelmakin meni läpi. Sain siitä sitten tehtyä sen minimin kolme sivua. Nyt pitäis vaan jaksaa lukea ja katsoa elokuvia. Jälkimmäinen ei varmasti tuota ongelmaa, mutta se elokuvien analysointi ehkä.

Ja on se balsa ollu ihan kivaa.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...