perjantai 4. elokuuta 2006

Työleirillä

Muutama päivä meni itä-Suomen kylmyydessä kukkia kastellen, pyöryköitä paistellen, siivoten ja juttuja kuunnellen. Eetu oli myös. Oli ihan virkistävää olla välillä muuallakin kuin kaupungissa, mutta en minä niitä ötököitä kovinkaan kauan jaksaisi. Nyt on jo suuri kaipuu Turkuun. Huomenna sinne pääseekin. :)

Tää päivä on ollu TOSI tylsä. Mulla älytön ikävä hyvää musiikkia ja halailua :)

Mä joudun muuttamaan kaikki tavarat mun kämpästä ja mulla on hieman paniikki, mihin ne mahtuu. Kai ne johonkin saadaan tungettua. Inhottaa vaan pyytää ihmisiltä niin paljon apua ja säilytystilaa. Mutta ei kai muutakaan vaihtoehtoa ole. Paitsi tavaroiden myyminen... se oliskin kivaa, sit vois ostaa ihan uusia tavaroita! Ahistaa vaan, kun luulin et Hellu sais mun kämpän, eikä mun tartteis roudata niitä kamoja ympäri Suomea...Mut joo, minkäs teet.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...