sunnuntai 20. elokuuta 2006

lähdön tunnelmaa

Lahdessa.
Kaikki tavarat pitäis olla mukana, koska täältä menen keskiviikkona sitten Helsinkin ja sitten torstaiaamun aon aikaisin lähtö klo 6:15. Miten mä jaksan herätä niin aikaisin? Eilen jouduin viemään ötin aamupissille kuudelta ja se oli aika taistelua. Tosin kun reissuun lähtee, silloin yleensä herää helpommin, koska ei halua myöhästyä.

Mä olen pari päivää kattellu Pelinaisten ensimmäistä tuotantokautta. En oo sitä aikaisemmin nähnyt ja se tuntuu tosi kesyltä. Elikkäs sarja on kehittynyt vain parempaan suuntaa :) Huomenna tulee sitten mun vika Pelinaiset Suomessa :(. Täytyy sitten joukukuussa etsiä niitä netistä. Joo, mut on kyllä ollu kaksi tylsää päivää yksin isossa talossa. Mä en koskaan hanki isoa taloa. Niissä on paljon siivottavaa ja ne pelottavia, jos niissä joutuu olemaan yksin (meijän talo ainakin paukkuu) - varsinkin yöllä. Mun huoneessa on yöllä niin pimeää, että Neppanakaan ei uskalla tulla, vaan se jää ovensuuhun kurnuttamaan. Hih.

Rinkan mä pakkaan vasta tiistaina, kun tiiän että kuitenkin hermoilen, että onko kaikki mukana. No hermoilen kyllä jo nyt. Plaah. Ei kai pitäis aatella liikaa, mutta se on mun vika. Olisko jollain tarjota jotain laamannuttavaa ainetta, että saisin edes joskus pysäytettyä hetkeksi mun turhan aivotoiminnan?

Jasso. Kai sitä sitten pitäis pelata Poksia.

edit//
Mun tavarat mahtu säilöön ja sohva sisälle. Jee.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...