perjantai 25. elokuuta 2006

Hallo!


Täällä mä nyt olen. Mulla on joko matkakuumetta tai sitten koti-ikävä (homesickness). Inhottavaa olla kipeenä. Mut toisaalta mä saan teetä mun huoneeseen, jos haluan. Palvelu toimii :)

Mun huone on tosi kiva. On iso sänky, tietokone internetillä, tv, oma pesuallas ja pari tuolia sekä oma ovi terassille. Siitä ei ole hirveesti ollu hyötyä kun koko ajan vaan sataa. Onneks ostin lentokentältä sateenvarjon kun jäi vähän aikaa ennen kuin juna lähti. Jouduin vaihtamaan junaa s'Hertogenboschissa, jossa haisi paska... Matkustelu rinkan kanssa sujui lähes ongelmitta. Junien ovet vaunuosastoille oli aika pienet.

Mä olen yrittänyt selvittää, saako täältä laktoositonta maitoa, mutta kun ei nää asukkaat tiiä. Ei ne edes tiennyt, mitä on laktoosi... Mut sit ku eilen join ihanan pehmeää hollantilaista kahvia, niin siihen laitoin semmosesta pikkupikkupurkista UTH-maitoa, mikä ilmeisesti on mulle hyvää. Kai?

Koululla kävin tänään. Sinne kävelee 5 munuuttia ja se näytti ihan hienolta paikalta. Tapasin toisen vaihto-oppilaan, joka tulee Ranskasta. Sen enkku oli kehnompaa kuin mun. Oon kyllä takerrellu aika paljon, mut saanut itseni ymmärretyksi. Mä olen kaks päivää hokenut ok ja yes...hurjaa. (Hei, aurinko paistaa!)

Mutta ihan hyvin on mennyt ja tykkään tosi paljon mun huoneesta. Muutenkin täällä (omakoti)talossa on tosi viihtyisää. Tää on tämmönen 2,5 kerroksinen talo ja yks asukkaista omistaa tän. Tuolla olohuoneessa saa tupakoida, enkä siitä hirveesti tykkää, mut onneks noi kaikki ei polta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

näyttää ihan hyvältä tuo sun kämppä! uht(vai uth?)-maito on yx muoto hylamaidosta, vissiin eniten "keitetty", voit siis oikein hyvin juuva sitä. sitä saa suomestakin niissä tiiliskivipakkauksissa ja maistuu kuulemma kaikkein makeimmalle...kyllä se kieli siitä notkistuu tai enkustuu parissa viikossa, kun on pakko ja aina voi piirtää tikku-ukkoja ja kiroilla suomex, jos et tule ymmärretyksi-ja muista: se ei oo muuten aina sun vika! nautiskele kaikesta, mistä vain voit, esim.löhöilystä leveessä sängyssä vaikka (koti-)ikävissäsi...t. emo

Anonyymi kirjoitti...

näyttää ihan hyvältä tuo sun kämppä! uht(vai uth?)-maito on yx muoto hylamaidosta, vissiin eniten "keitetty", voit siis oikein hyvin juuva sitä. sitä saa suomestakin niissä tiiliskivipakkauksissa ja maistuu kuulemma kaikkein makeimmalle...kyllä se kieli siitä notkistuu tai enkustuu parissa viikossa, kun on pakko ja aina voi piirtää tikku-ukkoja ja kiroilla suomex, jos et tule ymmärretyksi-ja muista: se ei oo muuten aina sun vika! nautiskele kaikesta, mistä vain voit, esim.löhöilystä leveessä sängyssä vaikka (koti-)ikävissäsi...t. emo

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...