sunnuntai 27. elokuuta 2006

Aurinkoa!

Sunnuntai ja kohta saan viettää koko päivän ihan yksin. Ei juurikaan mitään tekemistä. Eilen tuli tämmösiä asioita vielä illalla mieleen. (Aurinko alkoi juuri paistaa)

Multa on nyt jo kysytty monta kertaa, aionko ostaa pyörän täältä ja että onko mulla pyörä Suomessa. Onneks asun niin hyvällä paikalla että kävellen pääsee joka paikkaan. Täällä tuo liikennen on kyllä aika hurjaa. En ehkä uskaltais mennä sinne ajamaan pyörällä vaikka itekin oon aika hurja ajelemaan.

Telkkaa voi onneks kattooa, koska ohjelmat on tekstitetty. Täällä tulee vähän niin kuin Tanssii tähtien kanssa, mutta se on luisteluversio siitä.

Vesi on paljon parempaa kuin Turussa...

Opiskelijat saa Hollannissa matkustaa ilmaiseksi, mutta heidän pitää valita, haluavat he matkustaa viikolla vai viikonloppuisin. Jos valitsee kortin, jolla saa matkustaa viikolla ja haluaakin matkustaa viikonloppuna, saa silti 40 % alennusta. Kortti täytyy palauttaa heti kun valmistuu. Ja valmistua voi koska tahansa. Tyttö, jonka huoneessa olen, valmistui perjantaina ja toinen tyttö tuosta yläkerrasta valmistuu ens torstaina.

Ja mä en sitä kyllä ymmärrä, että nää kävelee sisälläkin kengät jalassa, vaikka ulkona sataa ja sisällä on koko lattiamatot (ei joka huoneessa). Mä olen mukavuussyistä jättänyt kengät omaan huoneeseen ja tassuttelen villasukat jalassa.

Taidanpa kohta käydä ulkona kävelyllä ja suihkussa.

Pistin muutaman kuvan tuonne toiselle sivulle.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...