perjantai 8. syyskuuta 2006

Terveisiä Uskollisuuden puistotieltä


Aaaah, perjantai! Mulla oli suunnitelmissa, että menisin huomenna palloilemaan Rotterdamiin, mutta haaveksi jää. Kahden päivän saldona 6 rakkulaa jaloissa...Ei kiva. Mä en ymmärrä. kuin mä pystyin tänään trenaamaan kolme tuntia. Mut sitten olisi ollu vielä jazzia, mutta mahdotonta. Käveleminenkn sattuu. Kaksi päivää lepoa tiedossa.

Mä sain vihdoinkin mun kirjan, jonka tilaisin, jee. Mä olen yrittänyt lukea opinnäytetyötä varte. Kaikki on vaan englanniksi, plaah. Se tekee lukemisesta ja ymmärtämisestä hitaampaa.

Tää opiskelu on täällä aika hurjaa. Kaikki tekee koko ajan hirveästi töitä. Yksi tyttö sanoi, että hän tykkää siitä, että päivät on pitkiä, koska ei tykkää olla yksin kotona. Ymmärrän. Periaatteessa tuntitarjontaa on yhdeksästä yhdeksään viitenä päivänä viikossa. On vielä vähän totuttelemista siihen, et yhtenä päivänä mulla on viisi treenituntia päivässä. No en mä kyllä mitään teoriatunteja ole edes valinnut :) Tosin keskiviikko onkin sitten melkein vapaa.

Välillä sitä toivoo, että täällä olis joku oma kaveri mukana. Sinänsä ei ole yksinäistä, mutta silti kaipaan jotain tuttua.

Mä ostin viisi lippua eri tanssiesityksiin. Jee.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hui, pahalta näyttää, pidä jalat puhtaina, ettei tuu tulehduksia...apu (ohutta ja paksua)on jo matkalla!-e-

Anonyymi kirjoitti...

Jee!
Muut on tottuneet tanssimaan paljain varpain niin tää on oikeestaan vaan mun ongelma. Puuh, mutta tästä selvitään. -k-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...