maanantai 11. syyskuuta 2006

Taas täällä ihmettelee hän.

Koulussa pidetään ainakin huolta siitä, että meidän takareidet venyy. Melkein joka tunnilla niitä venytellään ja lämmitellään. Ihan hyvä vaan. Sitten kun mä tulen takaisin, mä oon ihan HooKoo :)

Mun mielestä jazz täällä on aika kaukana siitä, mitä mä miellän jazziksi. Tavallaan. Mä en oikeen oo päässy siihen kunnolla mukaan. Ihan ihmeellistä. Paljon show-maisempaa, mikä on tietty hyvä, mutta mä kyllä kaipaan sellaista Mattox-täsmällisyyttä. Ihan ihmeellistä itsensä esineellistämistä koko ajan. Uuuuh, aaaah, I'm a queen...Look at me.
Se amerikkalainen old lady on kyllä niiin... amerikkalainen. Ja se haukkuu koko ajan tuota koulua ja luokan tasoa. Ja kehuu itseään. Mä yritän olla kärsivällinen.

Tänään juttelin yhen tytön kanssa joka oli aika saman ikäinen kuin mä ja sille oli tehty jo rasvaimu...aika hurjaa. Mutta meillä oli sama kiinnostuksen kohde: fitness. Hih.

Viikonloppuna tuli hieman katseltua myös paikallista yöelämää. Oli kyllä ihan kivaa olla pitkästä aikaa ulkona. Yhdessä paikassa oli niin paljon ihmisiä, että olo oli kuin tavarajunassa joka on viemässä juutalaisia keskitysleirille...Se oli tosi inhottavaa.

Kukaan ei tiiä täällä mitä on puuro. Omasta mielestäni lausun sen kyllä englanniksi oikein, mutta huippua oli, kun tänään tein puuroa, mun kämppis kysyi mitä syön. Se ei tiennyt, vaikka näki sen siinä mun lautasella. Tänään uskalsin jopa ostaa maitoa kaupasta...hah. Ja äiti lähetti kunnon keinoihoa, koska täältä ei sitä saa. Tai en ainakaan löytänyt apteekista tai "kempparista".

Ei mulla varmaan muuta. Pitäis pikku hiljaa mennä nukkumaan, mutta vähän on vielä meno päällä, kn koulua oli kahdeksaan asti.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei kaisa!

Muistin juuri,että täältähän voi käydä kurkistamassa sun kuulumisiasi...

Törmäsin tuohon samaan puuroaskaan kun asuin siellä lissabonissa niitten hollantilaisten kanssa.Ne jopa epäili että olen itse keksiny koko porridge sanan, heh..ihme juttuja...

Kuulostaa, että sulla on lähteny siellä hommat mukavasti käyntiin, hieno asia. Onko tullu vielä yhtään koti-ikävää? Tuleeko Mikko käymään siellä?

Täällä me pakerretaan vanhaan tyyliin, vain ehkä lujenpaan tahtiin jos mahollista, kun on niin paljon tuota OPNT hässäkkää.. Ootkin varmaan muilta juttuja kuullutkin.

Outoa ettet sää tule sitten enää treenaamaan meiän kanssa... Vai tuutko vielä sitten ennen joulua?

NOh, mutta voihan hyvin siellä. Nauti tanssimisesta ja elämästä ja puurosta :)

-liina

Kaisa kirjoitti...

tulehan mina pariksi viikoa teijan kanssa viela heilumaan:) ja esityksetkin naen, jeee! ja jazzin op.harjoittelu pitaa myos tehda vikalla viikolla.

koti-ikavaa ei oikeastaan ole ollut - enemman mikko-ikava ;) mut tuleehan se reilun kuukauden paasta taalla kaymaan.

taallakin tuo opinnaytetyon pakertaminen on jo kaynnissa. melkein joka paiva taytyy lukea, etta olis vahan viisaampi. kun joutuu koko ajan kommunikoimaan enkuksi, niin ei ole niin paha juttu lukea enkun kielista kirjallisuutta. vaikka on se silti valilla tosi pakerrusta jos ei jostain lauseesta ymmarra holkasen polya.

treeni-intoa myos teille siella!!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...