keskiviikko 13. syyskuuta 2006

Hei vaan.

Oletko koskaan laittanut strösseleitä leivän päälle? En minäkään. Mutta kyllä: täällä laitetaan! Ensin voita ja sitten strösseleitä...

Mä olen koukussa Big Brotheriin. Suomen versioon. Joka päivä pitää lukea, mitä sinne taloon kuuluu. En muista kirjoitinko, mutta täällä on menossa myös BB ja ne ei saa mennä ollenkaan ulos, eikä niillä ole ikkunoita. Ne ei siis tiedä ollenkaan, mikä vuorokauden aika milloinkin. Hullua.

Taas on ihanan lämmintä koko ajan. Tänäänkin on varmaan ollu yli 25 astetta lämmintä. Koulussa hikoilee jo ensimmäisen 15 minuutin aikana ittensä läpi märäksi... parempi se kuin että palelis koko ajan. Ei tarvii juosta koko ajan vessassa kun kaikki pissa tulee hikenä pois kehosta...tai niin.

Tänään olin ekaa kertaa jazzin repertuaarissa ja me tehtiin Fossea!!! Se oli just kivaa. Mä en ollut viime viikolla kun en löytänyt sitä paikkaa missä se pidettiin, niin olin vähän jäljessä, mut kyllä mä melkein pysyin mukana. No siis niille tiedoksi, jotka ei tiedä, niin teen mun kirjallisen opinnäytetyön Fossen elämästä ja miten se on vaikuttanut sen tyyliin. Tai ylipäätänsä mitkä asiat/ihmiset on vaikuttanut sen uraan, ohjauksiin ja koreografioihin. Eli aika mielenkiintoinen sattuma. Olis vaan pitänyt ottaa ne korkkarit mukaan. Jouduin karsimaan en pois viimeisessä pakkausvaiheessa.

Mun lukkari on vihdoinkin valmis. Jätin kokonaan synnytystunnin eli grahamin pois kun en vaan voi sietää sitä pikistämistä. Olishan se hyvä vatsalihaksille, mutta mä en vaan pysty tekee sitä tyyliä nauramatta... Jäi mulle silti neljä modernin tuntia lukkariin. Jazzia on myös neljä ja balsaa kanssa. Sitten on vielä pilatesta tunti ja jazzin repertuaaria kaksi tuntia. Ja pari tuntia afroa. Hitsi se on raskasta! Ja sitten tauoilla pitäis jaksaa opiskella opinnäytetyötä varten.

Kakkoset joutuu tekemään jotain minor-opintoja (ei mitään hajua mitä ne on) ja niiden takia istumaan koko keskiviikon katsomassa muiden tunteja. Tänään ne keräs adressiin nimiä, ettei niitten tartteis istuu tunneilla koko päivää. Ymmärrettävää. Ne sentään protestoi.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin, oonko kertonut, että lapsena laitettiin ruisleivälle paksulti voita ja sitten hienoasokeria niin paljon kuin päällä pysyi - ei hassumpaa jos oli kova nälkä, siis ei liene myöskään strösseleillä päällystettynä... paitsi ettei siellä varmaankaan oo ruisleipää vai?-e-

Anonyymi kirjoitti...

Katoin puoli jaksoa tämän syksyn BB:ta. Onneksi vain luet sen tapahtumia netistä, toivottavasti sensuroituna - tai mitähän siitä on jäänyt jäljelle, kun v-sanat on poistettu.

Tämän vuotinen ryhmä on tosi tyhmä ja lapsellinen (leikkivät kokoajan panopeliä!) ja kielenkäyttö pelkkää v-tua. Ei yhtään mielenkiintoista, persoonallista tyyppiä. Eipä jaksa innostaa katsomaan enempää. -mo-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...