sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Ta(i)katalvi

Turussa on edelleen hieman takatalvi. Eilenkin tuli lisää lunta oikein kunnolla. Toivoisin jo, että tulisi kevät, kun se jo melkein oli tulemassakin viikko sitten. Toisaalta on olut kivaa, että lunta on ollut pari kuukautta putkeen, mutta alkaa olla jo se aika vuodesta, että lumi saisi sulaa pois ja aurinko alkaa lämmittää.

Ravinto-opin tentti meni kuin menikin hyvin :D.

Missäs kaikki ovat? Meinaan, että kukaan ei oikein enää kommentoi mitään. Höperöiseltä yksinpuhelulta tämä kirjoittaminen tuntuu. Toisaalta olen ottanut blogin kirjoittamisen nuoruuden aikaisen päiväkirjan kirjoittamisen jatkeeksi. Välillä on kiva lukea parin vuoden takaisia tekstejä ja huomata, miten on elämä muuttunut ja millä tavalla olen ehkä kehittynyt kirjoittajana. Toisaalta blogin rinnalla kirjoittelen aina silloin tällöin myös oikeaa päiväkirjaa. Ja runokirjaa.

Runokirjasta tulikin mieleeni, että olen tässä pikku hiljaa koonnut yhteen pieniä kirjoituksia ja runoja, mitä olen raapustellut eri papereille, vihkoille ja tänne blogiinkin. Kun saisi vielä tehtyä layoutin ja ehkä otettua jotain hienoja keväisiä kuvia, niin haluaisin tehdä siitä kokonaisuudesta oikean kirjan ehkä jossain kirjasitomossa. Täytyisi kyllä ottaa selville, mitä sellainen maksaisi. Kovat kannet; hyvä, paksu ja kiiltävä paperi; hyvätasoisia väriprinttejä kuvista... Haaveita on hyvä olla.

Mua on alkanut hieman stressata tämä loppukevät. Koulussa on kohta taas tenttejä, joihin täytyy lukea iso määrä materiaalia ja sitten vielä se kesätyö. Viimeksi kun soitin sinne, niin eivät osanneet mulle vielä sanoa, mitä teen ensi kesänä ja koska aloittaisin työt. Mutta: kaksi luokkakaveriani on menossa samaan paikkaan töihin, josta toiselle on soitettu jo, koska työvuoro alkaa ja toinen on saanut "mun työt". Meinaan, että se pääsee prosessin puolelle ja sekin tietää jo, koska menee töihin... En uskalla sinne soittaa uudelleen, koska jos en pääsekään prosessiin, niin mitä mä niille siinä puhelimessa sanon. Alan parkumaan? Toisaalta en haluaisi lähettää sähköpostiakaan. Argh. Nämä vaikuttaa taas hieman nukkumiseen ja olen koko ajan ihan väsynyt.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

kyllä sua kurkitaan blogin kautta salaa hyvinkin ahkeraan. kevätväsymystä täälläkin, siis se ettei saa kommentoitua.

mun idea tuo runokirja! puhuin jo "valokuvaajalle", että sais kuvia... vai laitetaanko kaikki matsku yhteen?

soita sinne töihin, niin asia ei turhaan vie voimiasi ja pidä ennen töihin menoa parin viikon löhöloma, oot sen ansainnut!

tsemppiä! -e-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...