tiistai 25. marraskuuta 2008

Keho ja mieli - jing ja jang

Kyllä se on kaverit taas tullut todistettua, että henkinen ja fyysinen hyvinvointi kulkee käsikädessä! Tänään olen pitkästä aikaa (hieman yli viikkoon) päässyt urheilemaan ja voi tätä ihanaa fiilistä.

Toisaalta parempaan fiilikseen taitaa vaikuttaa sekin, että kolmen päivän lukeminen tenttiin on nyt ohi, kuten myös tenttikin. Mä olen muuten löytänyt voittamattoman lukemistekniikan: tälläkin kertaa olin ajatellut kuudesta eri aiheesta, että niistä voisi tulla kysymys. No, neljästä tuli ja se oli myös kysymysten määrä tentissä! Nyt vain vielä hiomaan muistamista, niin johan musta tulee pro :D.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...