torstai 6. marraskuuta 2008

Epäreilun maailman viikko

Joskus vaan menee niin, ettei mikään onnistu ja sitten vain vituttaa. Tämä viikko on ollut juuri sellainen. Olen ollut neljä päivää naama norsun v**ulla ja sen lisäksi joutunut vielä siivoamaan hajonneita laseja ja lautasia (ihan itse menivät rikki tippuessaan ja kolistessaan tiskialtaassa - oikeasti. Olin vain tohelo). Tuntuu, että ihmiset haluavat vain loukata mua tai eivät pidä lupauksiaan tai muuten vain ovat omituisia (vaikka se kyllä taidan sittenkin olla minä).

Puuh. olispa jo ensi viikko, jos se menisi yhtään paremmin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jos joku haluaa loukata tahallaan, on sillä v-päivä. jos sinä loukkaannut jonkun sanomisista (tahallinen/tahaton), on sulla v-päivä.

suomen kielestä pitäisi poistaa sanat: ei koskaan, aina, kaikki, ei mitään jne. ja elämä olisi varmasti helpompaa, koska mitään v-mäistä ei tapahdu AINA, tai jos, niin silloin on hyvä kääntää päätä tai selkä ja katella ihan muualle.

yks aamu mulla oli norsun v-naama, joka kateli mua peilistä. kattelin sitä aikani. heureka: MINÄ voin tehdä sille jotain!

ps. parempi olla omituinen ja monimutkainen kuin "yksinkertainen"!

sytytä kynttilä ja istu hetki hämärässä sen valossa! pieni on kaunista...

Kaisa kirjoitti...

olo hieman parantunut (tukkoista nenää lukuunottamatta). täytynee ottaa noususuhdanne loppuviikkoa kohden.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...