torstai 3. huhtikuuta 2008

Reissulle?

Tuli sellainen olo, että pitäisi päästä taas reissuun. Reppumatkalle ehkäpä. Reppumatka olisi "helppo" tehdä yksin, sillä yhdessä paikassa yksin nököttäminen ei tunnu kivalta ajatukselta. No, tässäpä sitten päivän aikana olen alkanut unelmoida tällaisesta matkasta:
- ensin lentäen Ryanarilla Milanoon, jossa voisi olla pari päivää
- matka jatkuu junalla Monacoon ehkä päiväksi...
- ...ja siitä sitten Nizzaan
- Nizzasta matka jatkuisi edelleen junalla rannikkoa pitkin Barcelonaan
- haluaisin käydä myös Andorrassa
- lopuksi lentäen kotiin Espanjasta.

Tuon kaiken voisi toteuttaa toukokuussa ennen töiden alkua. Rahaakin olisi periaatteessa, ehkä, mutta en ole vielä laskenut arvioita yöpymisestä tai junista, koska en ainakaan vielä ole löytänyt niistä tietoja.
Äh, ei pitäisi haaveilla reissuista, kun sitten oikeesti tekee mieli lähteä! Argh!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä en tajua, mien joillain ihmisillä on aina rahaa reissata. En tarkoita vaan sua.. Mulla ei oo ikinä. Ei nytkään, vaikka koko ajan hiki hatussa töitä teen. Mitä mä teen väärin?

Kaisa kirjoitti...

täytyy löytyy matkustamiseen ratkaisuja, jotka on mahdollisimman edullisia. oikeesti oon aina halunnut lähteä uuteen-seelaantiin ja japaniin, mutta siihen täytyy vielä odottaa muutama vuosi...
kyllä mäkin tässä rahojani laskeskelen, että miten riittää ja paljon oon valmis laittamaan pottia likoon... ärsyttävää

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...