perjantai 1. helmikuuta 2008

Voih!

On helmikuu ja MEILLÄ ON LUNTA ja lisää tulee koko ajan (ja todennäköisesti se kaikki on huomenna sulanut pois - tosin onhan sitä nyt ollut jo pari päivää maassa). Helmikuu on talvikuukausi, niin.

Mä näin unta, että olin Frankfurtissa ja matkalla jonnekin muualle Eurooppaan, mutta ekaks piti käydä päivällisellä joidenkin kavereiden kanssa. Nukuin jossain sillan alla penkillä ja kaikkee... Sitten kun heräsin, niin tulipa taas matkailufiilis! Oon kyllä jo jonkin aikaa puhunu siitä, että olis siistiä lähtee yksin kiertämään Euroopan kaupunkeja ja varmaan menisinkin, mutta en tiedä, onko yksinäisellä naispuolisella henkilöllä niin turvallista suuressa maailmassa. Yksin matkustaminen on kivaa, koska silloin saa mennä just sinne minne haluaa. Toisaalta taas niitä kokemuksia ei voi jakaa kenenkään kanssa, joka taas on mälsää. Onneksi saa olla unelmia.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Taitaa olla verissä -tuo matkustaminen.
Mun on tehny kans jo pitkään mieli lähtee kiertään eurooppaa, kun en oo ees ranskassa tai espanjassa käyny.
Junalle vaihtoehtona oon kattonu Eurolines-dösiä, pääsis kyytiin jo Tallinnasta, ja veisi aina Italian rivieroille asti...Tai sitten jos lentäis ryanilla keskelle eu:ta ja jatkais siellä jotenkin matkaa...

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...