sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Onneksi loma loppuu jo!

On ollut vähän tylsää, kun kukaan kavereista ei oo ollut viihdyttämässä mua pitkään aikaan.

Eilen kävin leffassa katsomassa Kolmistaan ja se oli huono. HUONO. Syvimmäinen sanoma saattoi jollakin tapaa olla ihan kiva, mutta ei se oikein toiminut ollenkaan. Ja kuvaus: todella huono yritys tehdä uudenlaista, mutta jota käytetään jo suomalaisissa tv-sarjoissa ja josta tulee vain paha olo.

Eipä siinä sitten mitään. Päätin järjestää asuntoni uudelleen ja totesin, että mulla on ensinnäkin ihan liikaa lipastoja (ja se oli kyllä ärsyttänyt mua jo aikaisemminkin), liikaa huonekaluja ja liikaa vääränlaisia huonekaluja tähän asuntoon. Haluan-listalla on tällä hetkellä uusi verho ja uudet tyynyn päälliset. Ei vain ole löytynyt sellaisia, mitä haluaisin. Jos totta puhuisin, niin kertoisin, että Haluan-listani on oikeasti paljon pidempi ja ehkä jopa syvällisempi.

Suursiivouksen jälkeen pitää aina leipoa, jotta tulee hyvä tuoksu. Tänään sitä fiilistä edesauttoi se, että joku naapuri leipoi pullaa ja niinhän sitä sitten alkoi pullaa tehdä mieli. Kohta tulossa :) Tänään aion vielä saada perseeni ylös ja viedä sen kirjastoon ja jos jaksan, niin vien sen myös katsomaan Junon. Lenkkikään ei varmasti olisi pahitteksi.

Ja sittenhän kävi niin, että mun Creative ei enää suostunut toimimaan. Kaput! Eilen heräsin ja siinä paloi semmoinen todella outo (led?)valo ja vaikka mitä tein ja resetoin niin ei, se ei toiminut. No, koska tommosesta pienestä kannettavasta musavehkeestä on tullut mulle todella tärkeä, niin kävin ostamassa sen, mistä olin jo aika pitkään unelmoinut: iPodin tietty (se lasertulostimen hankinta saa nyt sitten jäädä hamaan tulevaisuuteen). Ja puuuuuuuh! Hieman tuntuu monimutkaiselta se biisien lataaminen iTunesin kautta! Meni jo hermot pariin otteeseen, kun en oikein tajunnut. Tulos on tällä hetkellä se, että mun iPodissa on melkein kaikki ne biisit, mitä mulla on koneellakin. Eli opettelemista on vielä, kuinka saan siihen vain ne, mitkä oikeasti haluan. Ehkä kokeilen seuraavan kerran musan lataamista Media Playerin kanssa. Katsellaan, sanoi silmä. (hahhaaa, olipa taas tosi hauska!)

edit://
Kannatti päntätä solubiologiaa, hyvin meni :D
Juno oli ihan mielettömän hyvä :D :D

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...