perjantai 22. helmikuuta 2008

Työn hakua

Puuh. Harjoittelu- ja kesätyöpaikan hakeminen on mälsää. Miksei mulle vain soiteta, että: "Tuu meille töihin!"? (niin kuin nuo tanssinopettajahommat on suurimmilta osin tulleet...) Mä en ole ikinä pitänyt töiden hakemisesta enkä pidä vieläkään. Sinänsä töitä on kyllä kiva tehdä, mutta se saamarin hakuprosessi on suoraan sanoen perseestä. Nyt olen lähetellyt hakemuksia yrityksiin. Vielä on pientä viilausta vaille valmis mun ensimmäinen täydellinen työhakemus, jolla myös aion saada työtä (siis monta tylsää hakemusta on lähetelty). Kävin tänään myös Varamiespalvelussa kyselemässä, mahtaisko sitä kautta olla työmahdollisuuksia. Argh. Tämä on yksi niistä syistä, miksi en haluais ikinä kasvaa aikuiseksi!

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...