torstai 24. huhtikuuta 2014

Uusia haasteita!

Te ette voi ymmärtää kuinka onnellinen olen tällä hetkellä! Tuntuu, että ihan leijun ilmassa!

Eilen sain aamupäivällä puhelun yrityksestä, jonne olin hakenut tuotantotyöntekijäksi. Sieltä oli tullut jo ilmoitus, ettei minua valittu kyseisessn tehtävään (johon tosin oli 2 vakituista ja 4 määräaikaista paikkaa). Nyt soitettiin sitten, olisinko kiinnostunut varastopuolen hommista kesän ajaksi. TODELLAKIN! Kävin haastattelussa vielä samana päivänä ja jo tänään tuli soitto, että he haluavat minut sinne töihin. Minä pääsin töihin ILMAN työkokemusta vastaavista töistä. Vaikka CV:ssäni onkin, että olen ollut varastotyöntekijänä, kerroin kuitenkin millaista työtä tein. En siis ole keräillyt, en vastaanottanut rahteja yms. Mutta he näkivät minussa kuitenkin sen potentiaalin! Varmasti asiaa on auttanut sekin, että yrityksessä on nykyään töissä entisen työpaikkani tehtaanjohtaja, joka toivottavasti antoi hyvät suositukset.

Parastahan tässä on nyt se, ettei minun tarvitse mennä ainakaan kesällä viimeisimpään työpaikkaani, jonne olin jo varauksella lupautunut. Tämä uusi työ antaa minulle mahdollisuuden laajentaa osaamistani, kehittyä, eikä minun tarvitse kärvistellä epämiellytävässä ilmapiirissä (vaikka mukaviakin työkavereita tietysti oli).

Voi tätä onnen päivää!

1 kommentti:

iku kirjoitti...

Jihuu! Onnea uudelle uralle!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...