perjantai 15. marraskuuta 2013

Jaksaa jaksaa!!!!

Nyt on kuulkaas sellainen juttu, että minä en jaksa. EN JAKSA! Olen täydellisen lopen kyllästynyt yksinkertaiseen työhöni, joka ei anna minulle yhtään mitään. Paitsi kaksi kertaa kuukaudessa rahaa. Minä olen aivan päälakeani myöten täynnä siivoamista ja yksinkertaista purkintäyttö- tai valikointityötä. Tällä viikolla odotin perjantaita jo maanantaina. Ihanaa, tänään on perjantai!

Suuri työnhakuprosessi on lähtenyt käyntiin - kerrankin ajoissa. Työsopimukseni on jouluun asti ja enköhän minä sen jaksa jollain keinolla. Kahteen viikkoon en saa pitää pekkasiakaan, mutta sen jälkeen olisi kolme viikkoa aikaa pitää noin kuusi (!) vapaapäivää. Hurraa! Työnhakua haittaa hieman se, ettei insinöörintöitä juuri ole tarjolla. Olen laittanut kasan avoimia hakemuksia yrityksiin. Jos ei mitään tärppää parin viikon sisällä, kävelen johonkin vuokratyöfirmaan sisälle ja sanon että haluan töitä.

Ehkä minä jaksan tämän loppuajan motivoitua vaikka sillä, että työstä saa palkkaa.

Puuh. Voi elämä.

Jaksaa jaksaa.

P.S. Väinölle puhkesi vihdoin "viimeiset" kolme kulmahammasta yhtä aikaa. Ensimmäinen puhkesi 2-3 viikkoa sitten. Ehkäpä nyt on vähäksi aikaa yölliset itkut ohi. Onneksi niitä ei kauhean useasti kuitenkaan ollut. 

1 kommentti:

Kohtuullinen kirjoitti...

Kyllä jaksat. Varsinkin, kun tiedät, että sitten se on ohi. Ja on vaan hyvä, että työuran alussa voi huoletta jättää yhden duunin, eikä harmita yhtään. Joulu on ihan just. Toivottavasti jostain pian tärppäis ja pääsisit vähän haastavampiin hommiin. Tsemi tsemi! :)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...