keskiviikko 21. toukokuuta 2008

Tämmöttis

Jos haluaa nähdä käytännössä syy-seuraus -suhteen, niin liukuhihnatyö on aika mainio paikka nähdä se. Siinä saattaa myös joskus hieman turhautua. Pahemmilta sähläilyiltä (*koputtaa puuta*) ollaan vielä vältytty, mutta olen mä kerran epähuomiossa ja tietämättömyyttäni saanut "pienen" sotkun aikaseksi ja sitä seurasi sitten myös pieni ruuhka.

Yötyö on mennyt ihan hyvin. Eilen en vaan pystynyt kunnolla nukkumaan, kun naapurin mummot ja mammat päätti jäädä juorumaan juuri mun oven eteen. Oli aika inhottavaa. Teatterista myös soitettiin aamulla, enkä tiiä kuinka olin herännyt siihen puheluun ja en muista kauheesti koko puhelusta mitään, mutta onneks kirjoitin asioita ylös. Eli ensi syksyn työsopimus kirjoitetaan maanantaina, jeah :D.

Päivät on välillä vähän sekaisin. Luulin eilen, että on jo keskiviikko, mutta eipä ollutkaan.

Sitä mä ihmettelen, että kuinka te ihmiset, jotka käytte joka päivä kahdeksan tunnin töissä, ehditte elämään? Ite kun en oo tehnyt tollaisia säännöllisen pituisia työpäiviä koskaan, en ole tajunnut, kuin vähän jää aikaa ja voimia elämiseen. Mä olen kahdeksan tuntia töissä, matkoihin menee noin kaksi tuntia yhteensä ja yritän nukkua ainakin yhdeksän tuntia, eli 8+2+9=19 -> 24-19=5 eli mulle jää vain viisi tuntia aikaa elää ja toteuttaa jotain asioita. Onneks ei oo kauheesti elämää.

Niin ja työmatkat oon tällä viikolla pyöräillyt. Ei siis mikään mahdoton homma tai matka (11,3 km)! Ainakin fyysinen kunto kasvaa ja se on hyvä, koska kunto on tosiaan päässyt rapistumaan.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Semmottis se elämä on...pitää osata organiseerata ajankäyttönsä -tai sitten ei -on vaan-

r

Kaisa kirjoitti...

:) tai kun ei oo aikaa mitä organiseerata ni sit voi olla tyytyväinen, että töistä saa rahaa ja sitä jää säästöökin eikä ens vuonna välttämättä tarvii nostaa opintolainaa :D

Anonyymi kirjoitti...

sitä se elämä on isona, jos on töitä, ei oo aikaa, jos on aikaa, ei oo yleensä töitä! sulla jää sentäs 5t ihan omaa aikaa, perheellisillä ei sitäkään:)

se on hyvä vaan, että rahaa tulee, eikä ehdi edes tuhlaamaan.

toisaalta fyysisesti helpohko työ (oletan) on hyvä vastapaino talven aivotyölle, vai?

Kaisa kirjoitti...

työ on fyysisesti keskitasoa, ellei sitten vertaa tanssijan työhön, jonka rinnalla se tuntuu helpolta. emmä pelkästään linjaa tiiraile vaan kärppänä ja tarkkana saa olla koko ajan. tosin varsinkin vuoron lopussa, jos kaikki menee hyvin, niin on aika tylsää... ainakin vielä on kivaa.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...