keskiviikko 7. toukokuuta 2008

Töihin!

Asioilla on tapana järjestyä, sanotaan. Ja niinhän ne tekevät. Olen hieman surkutellut sitä, että työt alkavat vasta kuun lopussa, eikä sitä ennen ole mitään tekemistä, mutta tänään tuli soitto, että voin aloittaa jo ensi maanantaina (henkilökuntaa sairaana). Yhtäkkiä on siis toukokuullekin töitä :D Hienoa.

Ja ostin tänään vihdoin ja viimein pyöräilykypärän, kuljin pyörällä kaksi matkaa ja unohdin käyttää sitä kummallakin. Kävin myös rullaluistelemassa Kupittaan luistinradalla, jossa oli jumalallisen mahtavan ihanan tasainen ja täristämätön asfaltti. Silloin muistin laittaa potan päähän :).

No sitä vielä, että tässä vähän välillä ihmettelen, että miksi oikeesti olen saanut keväällä pelkkiä vitosia koulusta, semmosistakin aineista (eli labroista), missä selkkarien (=työselostus) perusteella on annettu numero. Ehkä mä sittenkin olen ihan asiallinen kirjoittaja. Tosin kahdesta kurssista on numero saamatta ja ruotsista tuskin tulee nelosta parempaa, jos sitäkään. Kahtotaan ja odotellaan. Mutta siis oonhan mä kyllä tentteihin päntännytkin - aika paljon loppujen lopuksi. Enpä olisi tällaista syksyllä uskonut. Luulin silloin, etten voi mistään saada vitosta. Minusta on tainnut kasvaa nörtti ja ahkera :D. Kiitos koulu!

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...