tiistai 13. toukokuuta 2008

Duunari

Nonni. Kaksi päivää takana ja fiilis ihan hyvä. Aamuvuoroa olen tehnyt, eli herätys tosiaan jo kello viisi. Herääminen on ollut suhteellisen vaivatonta, mutta voi luoja, millainen olo on kahdentoista jälkeen. Silloin alkaa väsyttämään. Siis keskipäivällä, ei yöllä.

Mä olen ensimmäinen kesätyöntekijä töissä, huomenna tulee toinen. Tänään sain jo tehdä kunnolla töitäkin, eilinen meni lähinnä sanoessa "joo", "selvä", "okei" tai vastaavaa. Työkaverit tuntuvat kivoilta ja avuliailta. Onhan se niillekin etu, että auttavat uutta, jottei tarvii koko linjan seisoa, jos uusi työntekijä möhlii alkupäässä jotain :).

Mulla on aina ihan hoitsuolo niissä työvaatteissa, kun ne on valkoiset kauttaaltaan.

Ja niin vielä, että on jotenkin hauskaa, että se pakkausprosessi on kokonaisvaltaisesti niin hallittua ja täsmällistä, kuten myös kaikki koodit ja pakkaukset ja toimintatavat ja sitten se masiina yhtäkkiä päättääkin saada aikaiseksi kaaoksen. Jotenkin on jopa herttaista nähdä, että koneellakin voi olla hyvät ja huonot päivänsä tai kun tänään tuli mulle avuksi toinen perehdyttäjä, joka hieman haukkui sitä konetta, niin eikös se kone heti pysähtynyt. Loukkaantui mokoma :D. Vaikka koneet ovat helpottaneet ihmisen työtä paljonpaljonpaljon, niin ei ne silti pärjäisi ilman ihmistä yksikseen.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...