tiistai 25. syyskuuta 2007

Uusia juttuja

Jee, mulla on uusi lelu: kannetava tietokone. Ihan mahtava! Ihanaa, kun tää on niin nopea toiminnoissaan=). Eli Fujitsu Siemens tarttui kaupasta kainaloon.

Huomenna on eka opetuskerta Naantalissa luistelijoille. Pidän balettia, mutta musiikki ei todellakaan ole klassista vaan aion käyttää ihan semmosta musaa, mistä itse pidän. Mulle nimittäin annettiin vapaat kädet opettamisen suhteen, kunhan opetan tekniikkaa. Vielä pitäis muutamia sarjoja hioa ja musat valita.

Viime lauantaina käytiin Ikeassa ja sieltä tuli kotiin mukaan liikaa tavaraa. Tein ehkä mun budjetin mukaan liian kalliin heräteostoksen. Tai ei se oikeestaan heräteostos ollut, koska halusin työtuolin pyörillä. Hyvä on ollut, tässä keittiönpöydän äärellä.

Teatterin askeleet alkaa olla jo aika hyvin hallussa. Tänä aamuna oli ensimmäisena mielessä, kun heräsin, että ylihuomenna oonkin sitten jo lavalla. Hurjaa suorastaan. Toisaalta, tuntuu, että oon treenannut niitä tansseja pidempään kuin 5 päivää. Hyvin menee siis.

Viime viikko oli hyvä viikko. Nyt on melkein myös. Muutama haikea ajatus on ehtinyt parin päivän aikana mieleen tulla, mutta ne ei oo päässyt valtaamaan koko mieltä. Eilen tuli postissa kirje, että pääsen psykologin puheille ensi viikolla, mutta nyt on sellainen olo, että välttämättä ei tarvitsisi mennä. Käyn silti. Viikonloppuna on kuitenkin muutto edessä, enkä tiedä yhtään, kuinka se vaikuttaa mun ajatuksiin ja mielialaan. Odotan kovasti muuttoa, koska on kiva laittaa taas uutta kotia kuntoon (jos sihen löytyisi jostain aikaa...), mutta toisaalta taas tämä Perskadun koti on ollut ensimmäinen koti sen jälkeen, kun olen vanhempien luota muuttanut pois. Ja täällä on ollut ihanasti tilaa. Muutto 84 neliöstä 30:een ja puoleen tuntuu tietysti hieman ahdistavalta...eikä sitten ole enää kunnon keittiötä eikä saunaa. Mutta sitten se on ihan mun oma koto=).

Koulussa menee ihan hyvin muutamasta poissaolosta huolimatta. Onneksi meillä ei ole luentopakkoa, niin ei tule kauhean huono omatunto siitä, että olen pari tuntia päivästä pois. Tosin tänäänkin olin vain yhden, kun olin treeneissä niin hyvä, että ehdin aikasemmin kouluun.

Mutta nyt balettituntien seuraan vielä hetkeksi.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla tuntuu olevan kauheesti kaikkea kivaa meneillään. Ja kuulostat pirteältä. Hyvä niin, mulla alkaa nimittäin syysväsymys vähän painaa. Mutta eiköhän tässä pari kuukautta vielä jaksa pusertaa..sitten tuleekin melko pitkä joululoma.
-J-

Anonyymi kirjoitti...

Kiva lukee kivoja asioita;)

Mun töitä ahdistaa ahdistavat muksut. Tänäänkin yksi lähetettiin kotiin kun ei ollut koulukuntoinen. Voisi perustaa sellaisen "ihansairaat" ryhmän. Toivottavasti oma pää kestää -joku ku sano, että seura tekee kaltaisekseen...
Mut onneks on kuuntelevia korvia lähellä, siis tarkoitan tässä aikuisia, lapsilla niitä ei vielä oo.
...ja lomaan 17 työpäivää.
Saaks sun uuteen kämppään tulla peseen vaikka ikkunan/noita ennen ku me mennään laivalle? Voisin tehdä pidennetyn viikonlopun.

Rikki A

Kaisa kirjoitti...

saa tulla peseen IKKUNAN =) joo, mulla on vissiin silloin perjantaina joku tentti. mut sähän näät mun lukkarin netistä=) Bes07C. voit tulla vaiks torstaina, jos haluut! ja keskiviikkona olis teatterilla näytös jos haluut tulla kattoo, jos saa lippuja. ja sen ajan ku mä oon sit koulussa, ni sä voit kiertää antiikkikauppoja...

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...