torstai 20. syyskuuta 2007

Opettelua

Juu, tuo pikatanssinopiskelu on hauskaa =) Ollaan kahtena päivänä treenauttu 4 tuntia yhteensä ja nyt on jo suurinpiirtein kaikki biisit hallussa. On kivoja, isoja nostoja pää alaspäin ja siltakaatoja yms. Olin siis oikeassa: olen nopea oppimaan! Koulusta ei ole tarvinnut olla paljon pois, eli suoraan treeneistä aina kouluun. Vähän pitäis varmasti itsenäisesti opiskella myös.

Mä leikkautin eilen hiukset ja niistä tuli ehkä vähän liian lyhyet...urgh. Sit ne värjätään ens viikolla teatterilla ruskeiksi, plaah. Mutta kuhan ne vähän kasvaa, niin eiköhän ne sitten ole kivat =).

Olen tänään saanut pakattua aika paljon diipadaabaroinaa. Pitäis jaksaa myös suunnitella ensi viikoksi muutamat balsatunnit. Onhan tässä vielä aikaa. Eli taas töihin!

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...