keskiviikko 10. tammikuuta 2007

Työharjoittelu

Tänään oli työharjoittelun ensimmäinen opetus. Mulla oli jopa yksi oppilas! Se oli sen kansanopiston henkilökunnalle tarkoitettu tunti ja niillä on kuulemma hyvin liikunnallinen henkilökunta, mutta ei ollut kuitenkaan sitten kuin yksi oppilas...Niin, puolitoista tuntia yksityisopetusta ei sekään ole helppoa. Jotenkin ajatuksen oli ihan levällään, mutta ei se mun oppilas ollut moksiskaan (vaikka olikin se mun yhteyshenkilö siellä) vaan se nautti siitä, että sai tanssia :) Ei mulla oo opetusta kuin pääsääntöisesti kaksi päivää viikossa. Se on ihan hyvä, niin ehtii sitten tehdä vielä sitä kirjallista opinnäytetyötäkin. Ja sitten saan vielä joskus keväämmällä tehä yhteen prokkikseen koreografiat ja jotain. Mut ihan kivaa oli tänään kuitenkin.

Meillä oli vatsatautiepidemia täällä. Mä olin sunnuntain sohvan uumenissa ja Mikko eilen. Mutta sainpahan katottua joululahjaksi saatua Rimakauhua ja rakkautta -sarjaa. Tänään on ollut vasta ensimmäinen normaaliolopäivä.

Me ei olla vieläkään saatu kaikkia tavaroita ihan paikalleen. Silkkaa laiskuutta. Jos vaiks huomenna ottais oikeen urakan ja laittais kaikki paikalleen. Mut toisaalta ku ajattelee, niin mun viime viikon Lahen reissu oli ensimmäinen hengähdyshetki mulle sen jälkeen, kun oltiin saatu avaimet tähän kämppään. Mehän alettiin melkein heti maalata ja sitten tuli joulureissut ja sitten piti vielä siivota ja pakata ja muuttaa ja purkaa. Ja nyt pitäis vielä löytää verhoja! Ei Turussa ollu sitä keittiöverhokangasta ku Lahessa oli... Voiskohan äiti/iskä tuua mukanaan.

Semmost.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...