perjantai 19. tammikuuta 2007

Juhlavalmistelua

Jaaha. Koko päivä valmisteltu huomisia tuplajuhlia. Henkisesti ei ole oikein ehtinyt vielä latautua... Mutta eiköhän se tästä. Ehkäpä sauna tekisi illalla ihan hyvää.

Mä voitin lotossa viime lauantaina viiden viikon kestorivillä :) Se pienin tuli, mutta tuli kuitenkin - pitkästä aikaa.

Töissä on ollut ihan jees kivaa, ainakin tähän mennessä. Kun mä niitä auktoriteettiongelmia aikaisemmin pohdin (ainakin harkoittelupäiväkirjassa, jos en blogissa), niin se taitaakin olla niin päin, että ne oppilaat ottavat mut enemmänkin kaverina kuin pelkästään opena ja musta se ei ole ollenkaan huono juttu, kun tuommoisia parikymppisiä opettaa. Mä en haluakaan olla "liian ope". Pienemmille kun taas pitää olla.

Opinnäytetyönkin harjoitukset alkoivat ja saatiin ekalla kerralla valmiiksi reilu kolme minuuttia (mun mielestä) hyvää matskua. Alku on siis lupaava, toivottavasti jatkuu samalla tavalla. Tai ainakin melkein yhtä sujuvasti :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

kiitos isännälle ja emännälle! hyvin oli valmisteltu - nam,nam, maistui!!! ja onnellista synttäripäiväniltaa! e&i&N

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...