maanantai 14. maaliskuuta 2005

POiS

Mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että haluaisin täältä kauas pois. Mä haluaisin mennä johonkin superhyvään kouluun ulkomaille vaihtoon ja tulla sieltä vähintäänkin melkein superhyvänä takaisin ja näyttää Y-mafialle, mistä kana oikein pissii. Miksei mafiosot voi olla inhimillisiä?

Toi mun blogin otsikko on yhdestä vauvakirjasta, mikä mulla on kotona-kotona. Siinä on runo, joka kertoo millaisia eri viikonpäivänä syntyneet lapset tulevat olemaan. Mä olen syntynyt keskiviikkona ja toi lause keskiviikon tyttö(lapsi) murheita saa on varjostanut mua koko elämän ja näyttää vielä jatkavan tehtäväänsä. Mä en ymmärrä sitä, että silloin kun kaikki alkaa mennä hyvin ja on vähintäänkin loistava olo, tulee joku, joka vetää maton jalkojen alta pois ja pudottaa mut maan pinnan alle. Mä olin yhdessä vaiheessa varma, että mun sisällä asui demoni, joka halusi mulle pahaa koko ajan. Nyt se on poissa, onneksi. Yhden viime kesän työkaverin lempilause Miks kaikki aina vaa? kuvaa mun tämän hetkistä olotilaa aika hyvin. Kyseinen lause oli mun päässä koko eilisen päivän ja se lukee nyt varmaan kolmen eri paperimainoksen takasivulla monta kertaa suttuisella käsialalla. Mä haluaisin osata vastata tuohon kysymykseen.

Huomenna taas alakouluun. Ulkona alkaa olla jo pimeää...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jotta tasapaino säilyisi, täytyy elämässä olla pahuttaa ja hyvyyttä
- liekö sitten niin, että toisille kaatuu niskaan sitä pahuuden puolta niiden pahuudesta elävien ihmisten välityksellä liiankin paljon, ja toiset tuntuvat pääsevän helpommalla...

Kun siellä suossa aikansa rämpii ja raivaa tietä, niin pienetkin iloiset asiat tuntuvat suurilta saavutuksilta, ja jaksaa taas raivata tietä eteenpäin kivikuorma selässä...näin ainakin musta tuntuu...

-iku-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...