maanantai 7. maaliskuuta 2005

Hankin elämän

Väsyttää, mutta se on kyllä ihan oma moka. Olen nukkunut liian vähän viikonlopun aikana... Huomenna on meidän lastentanssiprojektin ensi-ilta. Tanssisadun nimi on 'Kadonnut prinsessa' ja mä olen se kadonnut prinsessa. En kyllä olisi halunnut edes olla lavalla. Vähän kyllä hermostuttaa, mitä siitä tulee. Meidän ohjaava opettaja on nähnyt teoksen viimeksi kaksi viikkoa sitten, joten emme ole saaneet häneltä palautetta valmiista työstä lainkaan. Kyllä siitä kai ihan hyvä tuli:) Paljon olen kyllä saanut harmaita hiuksia kyseisen oprjektin aikana, joka siis alkoi jo tammikuussa ja sitä on tehty melkein joka päivä sieltä lähtien. Ensi viikosta kun vielä selviäisi hengissä, niin sitten olisi aikaa miettiä omaakin elämää (jos sitä on...). Viime aikoina päässä on pyörinyt vain kouluasiat, kotonakin. Unissakin ne kummittelee. Mä olen jopa yrittänyt tappaa koulukavereitani jalkaraspilla, mutta onnistuin vain halkomaan heidän hiuksiaan.

Mä kirjoitin vuoden alussa kalenteriini uuden vuosiluvun 2005 alle: 'Hanki elämä'. Mä olen yrittänyt toteuttaa sitä parhaimpani mukaan aina kun olen sillä mielellä sattunut olemaan. Jo helmikuussa olin unohtanut koko tekstin, mutta vahingossa vilkaisin sitä ja päätin ottaa sen tämän vuoden teemaksi tosissaan. Mielenkiintoisia tapahtumia onkin sattunut, mutta ne tarvitsevat vielä aikaa ja sulattelemista. Jos viikon päästä pääsisi taas ajattelemaan:) Sen olen taas joutunut toteamaan, että mun on parasta ottaa päivä kerrallaan, koska koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tulessaan. Eikä kannata luvata kenellekään yhtään mitään, varsinkaan itselleen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Säästelehän varpaitasi pari viikkoa, jotta jaksat sitten kävellä kuljeskella parin viikon päästä Stokkassa...

Terkuin lomaltalaskeutunut "hankielämää" viettänyt siskosi

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...