lauantai 31. heinäkuuta 2010

Kunnon vapaapäivä

On ollut ehkä hieman tylsä lauantaipäivä, mikä ei ole ollenkaan pahasta. Tuntuu, että koko kesän joka viikonloppu on ollut jotain ohjelmaa. Ihanaa olla vain kotona ja tylsistyä. Tänään tuli siivousvimma ja jynssäsin uunin todella puhtaaksi. Kiitos Laurin tuoman Grillin puhdistusaineen, hyvin lähti kaikki lika. Näkisittepä, kuinka tuo lasi kiiltää :)

Mulla on pieni epätoivo omasta pukeutumis"tyylistä". Tyyliähän ei ole koskaan oikein ollut. Nyt alkaa olla taas aika uudistaa vaatehuoneen sisältöä, sillä vanhat vaatteet alkaa olla niin kulahtaneita. Jos vain joku kertoisi, minkälaiset vaatteet mulle kävis parhaiten ja millaisesta tyylistä tykkäisin eniten. Tavallaan kyllä tiedän, mutta en osaa ostaa sen mukaisia vaatteita ja olen myös pihi :D. Tuli myös sellainen olo, että olisi kivaa neuloa jokin isompi juttu itselleen pitkästä aikaa. Löysin ihan hyvän oloisen Dropsin nettisivun, jossa on paljon ilmaisia ohjeita. Ja mikä villasukkaohjevalikoima!

Isovelikin kävi tyttöystävänsä kanssa vierailulla ja saatiin niiltä tuparilahjaksi meille sopivat suola- ja pippurimyllyt XD

5 kommenttia:

iku kirjoitti...

aaa-siis noi on oikeesti sirottimet -vähäx cuulit! Seuraavaks kai ne koeputkimaustesäilyttimet:)

Kaisa kirjoitti...

Heh, ei huono idea :)

Kohtuullinen kirjoitti...

Vietetääks tossa syksyllä sellainen aikuisten naisten shoppailupäivä? Että oikein urakalla sovitellaan ja ostetaan sit sellaiset hyvät perusvaatteet, mitä voi sitten miksata ja yhdistellä jne. Sillain niinkuin aina naistenlehdissä neuvotaan. :)

Kaisa kirjoitti...

Joo! Ja sit mun pitää kyllä tehä niin, että etin vaikka lehdistä että minkälaisista vaatteista oon kiinnostunu ja sit sä saat kertoo et sopiiko sellaset mulle :D

Kohtuullinen kirjoitti...

Näin tehdään! :)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...