sunnuntai 9. joulukuuta 2007

Ulkomaille, kiitos!!!

Mulla on ihan mieletön matkakuume! Tekisi niiiiiiiiiiiin paljon mieli lähteä vaikka jouluksi jonnekin ihan mihin vain. Pois Suomesta kuitenkin. Ainut ongelma on se, ettei ole kenen kanssa lähteä. Tai ongelma voi olla myös se, ettei enää mihinkään edes pääse. Jouluruuhkaa.

Kaupat kuhisee ihmisiä, jotka ostelee joululahjoja. En oo ostanu vielä yhtään. Oikeestaan ei kauheasti kiinnostaisikaan. Tänä jouluna ei ole yhtään joulufiilis, enkä edes odota joulua. Kaikki puhuu jo nyt joulustressistä. Mulla ei ainakaan ole sellaista :D. Toivoisin vain, että maahan tulisi lunta ja olisi oikea talvi!!! Eilenkin satoi VETTÄ koko päivän ja muutenkin oli sellainen maailmanloppu-tulee-fiilis tuolla ulkona. Ei semmosta ei.

Huomenna alkaa taas tentit. Jes.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkään en ole mitään joululahjoja miettinyt tms., mutta odotan kyllä joulua ihan intsinä. Jouluruokia, kynttilöitä, joululauluja, tuoksuja ja jess..tänä vuonna mennään katsomaan joulurauhanjulistusta. :D Ja onhan se joulu uudessa kodissa aikas jännää.

hoppadohup kirjoitti...

mä oon tänä jouluna hyväksyny ton joulun tulon. lieneekö johtuis tosta uudesta työpaikasta missä sitä joulua sitte näkee. mut mä just eilen mietin et ois tosi kiva olla vaik 2vk joulunaikaa jossain vaik egyptissä missä ei (kai) ole joulua. vesisade lienee tällä hetkellä ainoa hyvä asia talvessa (sori :), pimeetä jne :) ja lahjat, ku mä niin tykkään lahjoista! mut tää uus koti ei kyl tee mitää joulua kovi erikoiseks :) samaa vanhaa huttua.

Anonyymi kirjoitti...

Ja ongelma ratkesi:)

Toivottavasti kuume laskee...no ei vaan...lisäjännitystä...ja odotusta...

Ei paljasteta muille mihin mennään....

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...