tiistai 11. joulukuuta 2007

Matkaan lähden nyt!

Onneksi on olemassa isosisko! Uusi vuosi alkaa nimittäin uudessa maassa! Hih! Eli reissuun päästään. Itse asiassa matkakuume kyllä kasvaa ja samalla taitaa oikeakin flunssakuume nousta :(.

Mä tiedän jo, miten mä vietän ainakin osan joulusta. Mä menen Hollolaan, otan läppärin ja pinon DVD-elokuvia mukaan. Aion kattoa kaikki, mitkä on vielä paketissaan, kun en ole antanut itselleni lupaa niitä aukaista ja katsoa. Tai oikeastaan ei se katsomattomuus ole ollut luvan antamisesta kiinni, vaan siitä, ettei jaksa keskittyä kahta tuntia yhden asian tekemiseen ilman ettei tee mitään...

Tänään oli matikan koe. Ennen koetta oli parin tunnin hyppäri ja sanoin kavereille, etten lue enää yhtään, koska oon niin hyvä, että saan kumminkin täydet pisteet. No, en tiiä meneekö ihan noin, mutta mun mielestä ainakin meni hyvin. Ja fysiikan koe myös! Tai ainakin luulen niin. Seuraavaksi vielä kemia ensi viikolla ja viimeisenä koulupäivänä englanti. Pitäisi alkaa niitä sitten pänttäämään. Opiskelu on niin kivaa :P.

Ja hei: John Mayer on aivan loistavaa opiskelumusiikkia!!!

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...