maanantai 11. kesäkuuta 2007

Työviikonloppu

Nonni, kaksi työpäivää on nyt ohi. Lauantaina sain olla aika monta eri hahmoa ja eilen olinkin sitten koko päivän poliisina. Ei ollut ihan niin rankkaa kuin ajattelin, mutta kyllä eilen olin melkoisen väsynyt kotiin päästyäni. Huomenna olen Pikku Myy! Pitäisi muistella mieleen kaikkia erilaisia leikkejä ja opetellä hieman reploja ja ruotsia! Eilen puhuin kyllä jo ruotsia, englantia ja jopa hieman venäjää :). Se on hassua, että menee viikonpäivät ihan sekaisin, kun töitä voi olla mikä päivä tahansa. Ja sekin oli hassua, kun lauantaina kävin illalla nukkumaan, niin tuntui kuin olisi ollut semmoinen muumin turpa päässä, koska olin pitänyt sellaista melkein koko päivän.

Olin pääsykokeissa perjantaina ja ne meni ihan hyvin verrattuna siihen, mitä ehdin kerrata. Heinäkuussa saa sitten nähdä, menikö ne tarpeeksi hyvin.

Nyt menen siivoamaan...puuh. Vähän sekavaa tekstiä, mutta mä en oikein ole tänä aamuna(! klo on 12:30...) vielä oikein osannut herätä.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...