maanantai 25. kesäkuuta 2007

Pyramid Song

Internetti on ihana. Radioheadin biisi Pyramid Song on aivan mahtava ja sen rytmitys omituinen. Pari päivää mietittyäni, kuinka biisi pitäisi laskea, tajusin voivani löytää vastauksen netistä (jee). Ja löysinkin. Vastaus on 3+3+4+3+3. Muutenkin Radiohead on just nyt se ykkösbändi, vaikka mulla harvoin sellaisia on. Kannattaa tutustua.

Radiohead: Pyramid Song

Haluatko nähdä jatkuvasti unia muumeista? Tule töihin Muumimaailmaan ja ole öisinkin töissä!!! Hullua. Unien lisäksi muumilaulut kaikuvat päässäni liiankin usein. Toisaalta taas töissä on ollut kivaa, työkaverit on ihan jees ja saa nauraakin. Niiskuneitinä oloon ihan parasta, koska kaikki rakastavat Niiskuneitiä:). Niin yksi pikkutyttö sanoi. Nipsuna taas saattaa joutua hakatuksi ja noitana taisin itkettää liian montaa lasta... Ehkä ensi kerralla olen hieman lempeämpi noita.

Mutta työ on monipuolista ja oikeastaan joka päivä saa tehdä eri juttuja niin ei ala yksi hahmo puuduttamaan. Esimerkiksi kesäkuussa mulla on melkein kaikkina työpäivinä eri hahmo. Täytyy myöntää, että mukavampaa on ollut kuin ajattelin. Ja hieman rankempaa myös. Englanti sujuu yllävän hyvin :) ja ruotsi myös joten kuten. Paitsi että kolmevuotiaiden ruotsista en ymmärrä sanaakaan... Olis myös kiva osata japania ja eestiäkin, koska niistä maista on asiakkaita paljon. Hih: mun japaninkielinen tervehdys sai kiitosta jopa henkilökunnan viikkouutisissa...Olin Pikku Myynä ja esimies toi japanilaisryhmän mukanaan ja olin tervehtinyt niitä sitten japaniksi. En kyllä itse muistanut koko juttua enää ennen kuin luin sen siitä lappusesta. Ei ole päivää ilman aasialaisia:P

Juhannus tuli ja meni salakavalasti. Olin pe ja la töissä, mutta lauantaina ehdin kuitenkin yhdeksi yöksi telttailemaan Askaisiin. Siellä leirintäalueella oli ihan mälsä uimaranta ja ruskeaa vettä niin ei tehnyt oikein mieli mennä uimaan, vaikka olinkin ajatellut niin. Mutta grilliruoka oli hyvää! Ja oli muutenkin ihan kivaa, vaikka olinkin aika väsynyt kun olin joutunut heräämään aikaisin.

Mä saan syksynä toteuttaa yhtä mun haavetta, vaikkakin vain vähän aikaa. Pääsen pitämään Elixiaan showtanssitunteja reilut puolitoista kuukautta. Eli pääsen kehittämään sitä mun "happojazzia" showtanssin maustein:) Joskus nimittäin keksin Kaisan Happojazz -tuntinimikkeen, joka tarkoittaa sitä, että tunnilla tehdään hikipinnassa koko ajan. Mahdankohan itsekään jaksaa tällä kunnolla?

edit//
Niijjuu. Jos haluaa kirjoittaa kommentin ja saada sen näkyviin, niin pitää toistaa se epämääräinen kirjain-numero-sarja, jotta se kommentti näkyy. Tämä varotoimi niitä tietokoneen lähettämiä roskakommentteja vastaan, mitä tuli yhdessä vaiheessa. Tietokoneet kun ei osaa toistaa sitä sarjaa. Ainakaan vielä.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...