maanantai 23. lokakuuta 2006

Pilates

Aaah, mä oon ihan hörahtänyt pilatekseen. Mulla on sitä koulussa kerran viikossa, ja kun tunti loppuu, voisin tehdä niitä harjoituksia vielä toisen tunnin perään. Onhan se raskasta, mutta siinä huomaa, kuinka vatsalihakset kehittyy ja jaksaa tehdä liikkeet paremmin. Pitäis varmaan Suomesta etsiä jostain joku pilates-tunti. Tai sitten vois kouluttaa itsensä Method Putkisto Pilates -ohjaajaksi. Mut se vissiin maksaa aika kivasti... No jaa.

Meille tuli eilen uusi kämppis Martijn, kun Aline ja Jeanette lähti viime viikolla sinne Etelä-Amerikkaan. Nyt täällä ei oo mun lisäks muita tyttöjä kuin Charlotte, eikä sekään ole koskaan kotona. Ei voi jutella tyttöjen juttuja...

Pitää mennä takaisin kouluun, puuh.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...