sunnuntai 8. lokakuuta 2006

013

Joka kuukauden ensimmäisenä lauantaina on pippalot Pop centrum 013:ssa. Mun kämppis ei ollut ostanut mulle lippua sinne, vaikka olinkin sanonut, että tuun mukaan. Kaikilla muilla oli lippu. Menin kuitenkin mukaan siinä toivossa, että saisin lippuluukulta lipun. Tietysti lippuja ei enää ollut. Joku poika sitten myi mulle lipun. Kun oltiin jonottamassa sisään, sen kaveri tuli sanomaan, että se poika oli myyny oman lippunsa pois ja mun piti myydä se sille takaisin. En myynyt. Se oli sen oma moka. No sitten mun kämppis naureskeli mulle, että mulla on työntekijöiden lippu (ja se oli). Sehän aiheutti sitten portilla ongelmia, koska mulla olis pitänyt olla joku henkilökuntakortti myös. Onneks sitten pääsin sisään ja ne portsarit halus vaan tietää, kuka mulle myi sen lipun. (ja mä olin koko ajan vaan hiljaa kun mun kämppis onneksi hoiti ton puhumispuolen) Paikka oli ihan mukava. Se ei oikeesti oo mikään yökerho, mutta vastas kyllä suomalaisia yökerhoja. Muuten täällä on vaan aika pieniä pubeja joissa on aina ahdasta. Ja mä sain krokotiiliuimalelun...Semmosen ison. Ai niin. Sitten siellä piti vaihtaa rahat (ei kaikkia...:) ) semmosiks merkeiksi, joilla pysty ostamaan juomista. Sehän on toisaalta ihan hyvä, ettei baaritiskeillä liiku raha, mutta oli se vähän hassua. Musa oli välillä hyvää, mutta suurimmaksi osaksi sellaista jumputusta, josta en tykkää, mutta josta hollantilaiset tykkää. Radiotakaan ei oikeestaan voi kuunnella kun sieltä tulee niin huonoa musiikkia. Plaah.

Jaaha, pitäis tehä tänään hieman koreografian pätkää. Musta tuntuu et käytän vanhaa tekemääni matskua hyväkseni. Laiskotuttaa vähän. Ja pitäis siivotakin. Nyt tekis kyllä mieli pizzaa. En oo moneen viikkoon syöny sitä, kun uunia ei ole. Maanantaina muuten tulee maalarimies maalaamaan likaiset seinät. Hyvä hyvä. Sitten ne on priimakunnossa, kun Riikka ja äitee ens viikolla tulee.

edit:
Kukaan ei ilmottautunut olevansa tuhannes vierailija...:(

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

A. Rikki ilmoittaa olleensa 1000. kävijä, mutta tuntuu vähän fuskulta, sillä kun lukee juttuja, käy kattoon kuvia jne. niin aina tulee uusi luku, eli olin ehkä 996-1002 vieras...mielenkiintoista.

Nyt mää opin käyttään tota päivitä-nappulaa, niin saan sun uusimmat jutut luettua reaaliajassa:)

matkakuumeessa jo,
mää

Kaisa kirjoitti...

jee, no saat sitte yllarin ku tuut:)

janna, etta sun pitaa paivittaa sivu joka kerta erikseen. pitais sen toimia ilman paivitystakin.

mullakin alkaa olla jo vierailukuumetta:) taalla on just raksamiehia kunnostamassa taloa teijan tuloa varten:) hirvia meteli koko ajan.

sunnuntaina nahdaan!!!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...