keskiviikko 3. toukokuuta 2006

Klara vappen eller hur.

Oli taas kerran vappu, tuo työläisten juhla. eli mun ei olisikaan pitäinyt sitä juhlistaa, koska en ole töissä. Enkä ole saanut vieläkään kesätöitä. Hain tänään makkara- ja einestiskille töihin... Mua pyydettiin syksyksi pitämään muutama lastentanssitunti viikossa Turun Naisvoimistelijoille. Kyllä mä olisin varmaan ottanut ne työt vastaan poistaakseni lastentanssituntikammoni tai vahvistaakseni sen, etten pysty niitä pentuja opettamaan, mutta sinne vaihtoonhan mä olen menossa. Paitsi että siinäkin kävi niin, että ne mun hakupaperit oli tullu takaisin kun ne oli vissiin lähetetty väärään osoitteeseen (se ei ollut mun syy). Aina epäonnea...

Epäonnesta puheenollen. Mun vappupallo, jonka sain Mikolta, karkasi taivaan tuuliin (toisaalta taas Mikko hävitti mun antaman ison tikkarin...). Mutta eilen kun oltiin Kupittaan puistossa lennättämässä leijaa, joka ei oikein lentänyt, niin nähtiin siellä puussa samanlainen pallo, mikä mulla oli. Se oli varmasti mun....:) Täytyykin sitten taas kysyä: MIKSI KAIKKI AINA VAAN?! (Ja kukaan ei oikeestaan koskaan)

Muutama vappu-kuva löytyy tuolta Kuavatukset puolelta.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...