torstai 4. toukokuuta 2006

Huhuu

Mulla oli jo melkein ruikut housussa kun ajattelin, että mun pitää tehdä viimeiseen ryhmisiltamaan kokonaan uusi juliste. Kävi nimittäin niin, että laitoin talvella koulussa jaettaviin tiedostoihin ne julistematskut ja unohdin tietysti, että ne tyhjennetään välillä. Hups ja niin ne ryöstettiin multa pois. Onneksi meidän tuotannon opettajalla oli jotain matskua jäljellä ja sain niistä nyt väännettyä jonkinlaisen tortun... Täytyy sitä taas huomenna tsekkailla, miltä se julisteraakile silloin näyttää.

Mä tässä pohdiskelen, lähtisinkö huomenna/lauantaina Helsinkiin. Mikko on siellä töissä viikon ja toisaalta ei mulla ole mitään tekemistä täällä ja vois vähdä siellä joitain kavereitakin. Mummo antoi just vähän opiskelurahaa niin olis varaa reissata. Tai pitäis mun tehdä yhtä nykärituntia, mut pitäis eka vähän miettiä, millaisia juttuja mä haluan niille tyypeille teettää. Tanssia varmaan, ei ehkä niinkään tekniikkaa. Afroa kaiketi. Kunnon ryminää ja selkäjumppaa :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Luin tuosta lopusta vahingossa, että seksijumppaa. :D Millastahan se ois?

JB

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...