torstai 24. marraskuuta 2005

Reisi

Jeee!!
Mä en ole ihan varma, johtuuko tämä siitä kahdesta kerrasta, mitä olen ultraääntä saanut, mutta nyt ei ole kahteen päivään takareittä jomottanut tai särkenyt. Tietysti edelleen tuntuu pahalta, jos liikaa venyttää, mutta arkitoimissa, eikä kyllä koulussakaan se ole ollut enää niin paljon pahana. Nyt ei saa vaan innostua liikaa.

Mä tajusin eilen, että balettitunnilla on ihan kivaa taas. Ehkäpä se, että opettajan käytöksen ja tavat tuntee jo aika hyvin, tekee omasta suhtautumisesta helpompaa. Musta kyllä tuntuu, että se opettaja on muutenkin vähän vähentänyt "takakireyttään" (jos niin voi sanoa).

Ryhmis on jossain Vaiheessa. Jotenkin olen nyt isossa solmussa sen kanssa. Tuntuu, ettei aika riitä miettiä, mitä siinä käy. Toiseen biisivalintaani en ole tyytyväinen, joten sekin pitäisi vaihtaa. Siihen pitäisi tehdä matskuakin. Kohta alkaa taas treenit ja pitäisi mennä vielä tekemään jotain uutta liikemateriaalia.

Tavallista.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...