maanantai 21. marraskuuta 2005

Hyvä me!!!

JEEEEEE!!!

Tosiaan voitettiin Hämeenlinnassa!! ELi osallistuttiin yli 20-vuotiaiden sarjaan ja taso oli mun mielestä kova. Ennen kisaa oli hyvä fiilis meidän biisin suhteen. Sitten kun sinne meni ja näki ne muut, ainakin mulle tuli hieman huono fiilis sen suhteen, että pärjättäisiin. Kuitenkin tuomaristo tykkäsi meistä=) Pahinta tässä on ehkä se, että ennen kisoja sanoin, että jos voitetaan, niin olen kaksi viikkoa syömättä karkkia...

Pyhä Piru lähti pois. Mä sain ennen sitä haukut mun käytöksestä yms. yms. Mua syytettiin taas epäreiluista asioista: etten muka ole kunnioittanut opettajaa ollenkaan, enkä kiinnostunut hänen tekniikastaan ja mulla tulee tulevaisuudessa olemaan suuria ongelmia pläää pläää. Pahinta on tosiaan ne syytteet, etten ole koko vierailun aikana ollut kiinnostunut koko jutusta (se muka näkyy kehon kielestä. sitten osaan kehollisesti näköjään tietämättäni valehdella...) ja muutkin syytökset koskien ryhmähengen pilaamista. Siitäkin pahoitin mieleni, että meidän opettaja lupasi tukea mua mun ratkaisuissa, mutta olikin sitten yhtäkkiä kääntänyt kelkkansa ja oli Pirun puolella. Ihan niin kuin mua ei haluttais pitää tuolla koulussa...Mä en muista, koska olisin tuntenut itseni niin nöyryytetyksi kuin silloin. Tai koska olisin itkenyt niin paljon kuin sinä päivänä.

Mutta en mä sen jaksa enää antaa masentaa. Kurjaahan se on, kun joku, joka ei tunne mua, määrittelee mut mulle itselleni aivan väärällä tavalla. Yritän siis sanoa, että se sanoi mulle, mitä mä olen. Suomennettuna se puhu täyttä paskaa. Huippua oli myös se, että mä jouduin pyytämään siltä anteeksi sitä, etten ollut mennyt puhumaan sille, että en pysty tulemaan tunnille, mut hänen ei tarvinnut pyytää anteeksi multa sitä, että oli loukannut mua. Just.

No se on ohi nyt, onneksi.

PIZZAAAAAA!

EDIT// Ai niin: HOTELLIAAMIAINEN!! Että oli hyväääää...sillä jaksoi aika pitkään =)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jos tuosta jotain vois oppia niin muistatko ison veljen oivalluksen : vaikka ope ois kuinka kusipää ja tehtävä kuinka perseestä, sun tehtävä on tehä siitä sulle mielenkiintoinen /haasteellinen. elämä on laiffia. elämä on.

opesi on varmaankin yrittänyt olla kollegiaalinen toista opea kohtaan, mutta olis tietty voinut tehä sen myös tukien sinua julkisesti. olla puolueeton ja ammatillinen.

vahva oma tahto vie miehen ja naisen vaikka läpi harmaan kiven - joskus vain on viisaampaa oppia kiertämään kivi! HALEJA JA ONNEE VIELÄ!!!-e-

Anonyymi kirjoitti...

Missä peruskoulussa sä oot, jossa laitetaan PYYTÄMÄÄN anteeksi toiselta! Tommonen toiminta kuuluu mun mielestä alemmalle asteelle. Ettekös te oo ns. aikuisten osastoa, joiden tulisi jo ite tietää milloin pyytää anteeksi ja ei. Kuulostaa epäilyttävästi suomeksi sanottuna jenkin nuolemiselta, enkä nyt tarkoita sitä purukumia! Ho, hoi vapaa Suomi ja kunkin mielipiteet...

Mutta kaikesta huolimatta, hyvää illan jatkoa ja ONNEA!!!!!!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...