tiistai 22. marraskuuta 2005

Ei oleee..

..enää paljoa viisautta jäljellä. Tänään siis lähti taas yksi. Seuraava ja samalla viimeinen onkin sitten pahempi operaatio, kun se hammas on kasvanut vinoon, eikä ole vielä kunnolla puhjennut. Se on jännää se, että oikeastaan mua ei pelota se, että hammas otetaan pois, mutta silti AINA kroppa jännittyy ihan täysin, kun suuhun työnnetään niitä instrumentteja. Tai se alkaa jo silloin, kun se puudutuspiikki tungetaan sinne.
Tänään, kun puudutus alkoi loppua, mulle tuli oksettava olo. Muulloin ei ole tullut. Onneksi se meni jo pois.

ÄÄÄÄÄÄÄh. Mä näen joka paikassa vaan karkkia ja tekee ihan sikana mieli suklaata... On itsekuri aika koetuksella...

Eilen kävin siellä fysioterapeutilla. Se antoi mun reidelle ultraääntä ja nyt käyn parin viikon aikana vielä neljä kertaa siellä. Ainakin. Toivottavasti se nopeuttaa paranemista!!! Reisi oli kyllä aika koetuksella sunnuntaina.

Nyt täytyisi taas tehdä koulutehtäviä.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...