perjantai 7. lokakuuta 2005

Tavallista vaan

Mitähän sitä taas...

Mä olen taas vähän väsy. Jotenkin vaan ei ehdi palautua. Huomenna lähdetään Jyväskylään ja pitäisi matkalla kirjoitella pari puutuvaa analyysiä... Minä en pidä analysoimisesta. Äh, niistäkin esityksistä on aikaa jo kuukausi. Täytyy jotain kehitellä.

Mun ryhmis on ihan hyvässä jamassa. Se liikemateriaali on aika paahtamista ja hikijumppaa, mutta niin pitääkin=) siitä tykkään. No, toisesta ja kolmannesta osasta tulee rauhallisempi. Mulla on kuitenkin hyvä luottamus sen suhteen, että se valmistuu melkein siinä ajassa, mitä olen ajatellutkin, eli ennen joulua.

Kovasti odotan syyslomaa. Ja lunta. Ja joulua. Joulutorttuja ja suklaakonvehteja. Niin ja Budapesteja. After Eight -suklaata... no mulla on ollut herkuton viisi päivää. Melkein.

Menee siivoamaan sotkuisen asunnon.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Kaisa kirjoitti...

HÄ?!?

Anonyymi kirjoitti...

oot tainnut saaha ulkolaisen ihailijaviruksen vai!?! -e-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...