maanantai 10. lokakuuta 2005

Hippaa vaan

Minä olen ihan innoissani! No siis tänään oli taas ryhmistreenit ja mun visio toimii!!!! Enpä vielä tässä halua paljoa paljastaa, mutta tuli hyvä olo, että joku mielikuva näyttää livenä hyvältä. Ja olen fiiliksissä Olavin uudesta levystä, jonka ostin ja jota en ole vielä ehtinyt neljää kertaa peräkkäin kuuntelemaan (sitten mulla vasta muodostuu mielipide levyn hyvyydestä/epämiellytävyydestä, kun biisit alkaa olla tuttuja.)

Mitäs minä tässä. Hirmu onnellinen olo. (Siis vaikka vielä väsyttääkin, mutta se on pikku juttu...) Tuntuu, että pitkästä aikaa asiat menee hyvin ja mullakin on jotain toivoa tässä elämässä. On niin kuin joku suunta tai jotain. Tai tarkoitus. Äh, en halua määritellä noin, koska se ei ole olennaisinta. Olo nyt on vaan todella onnellinen ja tiedän itse, mistä kaikista asioista se johtuu. Se riittää.

Pinkki on pop. :P

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...