sunnuntai 17. heinäkuuta 2005

Viimeistä viedään ja lujasti

music: Neon 2: Polku ... ihq ...
Hmmm. Huomenna on revyyn kaksi viimeistä puristusta=) Onpi ollut aika raskas viikko, mutta hyvin siitä on selvitty. Torstaina oli oikastaan ensimmäistä kertaa sellainen olo, että homma alkaa jo sujua. Hyvin on esitykset menneet. Tänään oli hieman vaisu yleisö, mutta muuten katsojat ovat olleet hyvin mukana.

Eilen oltiin yhden työkaverin luona rillailemassa. Tänä kesänä oon rillaillut makkaraa jo useamman kerran (yleensä ehkä korkeintaan kerran) ja se varmaan alkaa kohta jo näkyäkin...ja jäätelö kanssa. On muuten aika ilkeää se, että ensin tekee hirveesti töitä, että sais voimakkaat ja kiinteät lihakset ja sitten ne surkastuu ihan supernopeasti. Epäreilua. Vähän olen yrittänyt kuntoilla, mutta ei sekään auta. Nyt ei jaksa oikein lenkkeilläkään, kun on niin kuuma. (mut ei saa valittaa kun kerrankin aurinko paistaa)Tänään kyllä pistin työkavereiden lihat liikkeelle. Tai siis kun itselle ei meinannut tulla kunnolla kuuma, niin piti myös muita rääkätä=) (mä siis pidän ennen esityksiä lämmittelyn kaikille).

Pitäis varmaan kohta mennä nukkumaan taas. Puuh.

edit//Mä luin juuri mun ensimmäisen kirjoituksen tähän blogiin Hankin elämän. Hih. Kevään aikana on tosiaan paljon tapahtunut asioita ja kesän aikana ehkä vieläkin enemmän, kivojakin juttuja (vihdoinkin!). Hmmm. Ehkä se elämäkin alkaa jo hieman orastamaan. Kai.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...