torstai 27. tammikuuta 2011

Kirjoja

Olen ottanut tavaksi nukahtaa kirjan ääreen. Se on hieman koukuttavaa, mutta en oikein tällä hetkellä pysty nukahtamaan muuten, sillä opinnäytetyöpaholainen mietityttää koko ajan. Kirjan avulla on helppo nollata päässä pyörivät asiat iltaisin, varsinkin kun mulla on tapana miettiä ja pohtia ja pyöritellä asioita juuri nukkumaan mennessä.

Näin tänään yhden blogin, jossa oli kirjoittajan viimeksi luettuja kirjoja. Ihan kiva keino "vihjata" muille kirjoja. Sitä kun helposti lukee aina mielikirjailijansa kirjoja. Niinpä lisäsin tuohon sivupalkkiin, mitä kirjoja olen viimeksi lukenut. Muistin jopa nuo kolme viimeistä :D. Henkilökohtaisia suosikkejani ovat Mary Higgins Clarks, Dan Brown, Stieg Larsson, Khaled Hosseini, muutaman mainitakseni. Stieg Larssonin Millenium-sarja oli kyllä ihan mielettömän hyvä! M. H. Clarksin kirjoista olen suurimman osan lukenut :). Muhun uppoaa dekkarit ja silloin tällöin (mm. kesäisin) hömppäkirjat, esimerkiksi Marian Keyesin kirjoittamat.

Tällä hetkellä unikirjana on Reijo Mäen Vares-sarjan Valkovenäläinen. Ensimmäinen Vares mitä olen ikinä lukenut ja teksti kyllä uppoaa minuun. Suosittelen.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...