perjantai 6. marraskuuta 2009

Pari faktaa Kaisa urheilusta

Kaksi asiaa liikunnasta, mitä olen tajunnut tällä viikolla:
  • Vihaan urheilua, jossa hiki valuu. Luulen, että olen saanut siitä yliannostuksen. Pyrin kuitenkin käymään nykyään muun muassa cyclingissä, jossa tulee TOSI hiki, koska epäterveellisen ruokavalion takia mahamakkarat ovat ilmestyneet.
  • Tykkään kovin Pilateksesta, koska se on niin kotrolloitua. Nimenomaan se kontrollin hallitseminen on se juttu. Ja se, että olen huomannut olevani rapakunnossa ja Pilates on hyvä pohja tähän uuteen ryhdistäytymiseen :D.

5 kommenttia:

iku kirjoitti...

Mää tykkäsin aikoinani uimisesta, koska se hengästytti, kun ui kunnolla, mutta hikeä ei tuntunut missään.

Kohtuullinen kirjoitti...

Mä sulle mahamakkarat näytän! :D

Anonyymi kirjoitti...

Kuin voit olla rapakunnossa pyöräiltyäsi koko kesän Raisioon? Olisko jo ylikunnon puolella, jos väsyttää? Pilates on hyvä juttu ja toimii! nim. kokemusta on

Kaisa kirjoitti...

Rapakuntoon on helppo päästä:
sairastuu keuhkoputkentulehdukseen kuukaudeksi, jolloin ei voi urheilla eikä tee mielikään. Ja sit syö paljon karkkia ja sit kun on taas saanu liikkua ni ei ole treenannut ollenkaan hapenottokykyä parantavia lajeja vaan nostellut pelkkiä puntteja. Oih, helppoa se on!

Kaisa kirjoitti...

Niin ja pilatekseenhan hurahdin jo hollannissa, jossa meillä oli siinä oikein rautainen opettaja. toi satsin pilates on vähän hidastempoisempaa, mutta toimii kuitenkin.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...